رستوران های ایرانی شیراز

آغاز نظرسنجی اس ام اسی رستوران های شیراز همزمان با نوروز 91

 sms poll res2ran.com

همزمان با آغاز سال 1391 هجری شمسی ، نظرسنجی وبسایت رستوران.کام در بیش از 30 رستوران و مجموعه غذایی در شیراز آغاز به کار کرد . 


این نظرسنجی توسط مشتریان رستوران ها به صورت پیامک ارسال میشود بدین صورت که برای هر رستوران عددی به عنوان شناسه توسط وبسایت رستوران.کام تعیین شده است . مشتری رستوران در صورت رضایت از رستوران و تمایل به هواداری از آن میتواند کد شناسه رستوران را به سامانه پیام کوتاه وبسایت به شماره 30006104 ارسال نماید و بدین ترتیب یک رای به رستوران مورد علاقه خود بدهد.


این روش نظرسنجی دقیقا برپایه مشتری مداری است و امکان افزودن آرای مجازی در آن حدودا به صفر خواهد رسید ، چراکه تنها نظرها توسط پیامک و شماره تلفن های اشخاص حقیقی صورت خواهد گرفت و هر شماره همراه بیش از یک بار نمیتواند برای یک رستوران رای ارسال نماید . (البته واضح است که یک شخص با یک شماره همراه میتواند همزمان هوادار چندین رستوران باشد و برای هر کدام یک رای ارسال نماید ). 


امکانات موثر دیگری به همراه این سامانه در اختیار مشتریان و رستوران داران قرار گرفته شده است . ارسال اخبار رستوران ها توسط پیامک و همچنین پنل ارسال پیامک توسط رستوران داران از نمونه های این امکانات می باشد. 

---------------------------------- 

پاورقی : قابل توجه رستوران داران گرامی که هنوز در سامانه نظرسنجی اس ام اسی ثبت نام نکرده اند : جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 2283852 در اوقات اداری و یا همراه 09173009307 تماس حاصل نمایید . 

 

 
نظرات ارسال شده ( 9 )
  • پری  در تاریخ 9 فروردین 1391 :

    لیست رستوران هایی که تو این طرح هستن رو با کدشون بزارید.


  • بی شوهر  در تاریخ 14 فروردین 1391 :

    کار خیلی قشنگیه


  • Herman  در تاریخ 15 فروردین 1391 :

    Pleiasng to find someone who can think like that


  • شهرام  در تاریخ 15 فروردین 1391 :

    جدیدا یه فست فود دریایی تو شیراز افتتاح شده (طرفای چهارراه بنفشه) اگه میشه ازش گزارش تهیه کنید چون تا حالا چنین چیزی ندیده بودم.


  • شکیبا  در تاریخ 18 فروردین 1391 :

    خیلی طرح خوبیه ولی چرا شماره sms رستوران و فست فودها رو نزاشتید؟


  • مدیریت  در تاریخ 18 فروردین 1391 :

    کد هر رستوران به صورت تابلویی در خود رستوران واقع شده و مشتریها همانجا در صورت رضایت از رستوران میتوانند کد رستوران را به شماره سامانه اس ام اس نمایند.


  • شکیبا  در تاریخ 19 فروردین 1391 :

    خیلی خوبه ولی لااقل کدشون رو توی صفحشون هم بزارید. و در ضمن ما از کجا بدونیم کدوم رستوران این کد رو داره؟ میشه لیستشون رو بزارید؟


  • مدیریت  در تاریخ 19 فروردین 1391 :

    دوست عزیز ، سیاست کار بر این است که مشتری که مستقیما از یک مجموعه رستورانی بازدید می نماید بتواند پس از صرف وعده غذایی در آن رستوران رای خود را ارسال نماید که بدین ترتیب رای گیری بر اساس یک معیار واقعی صورت گیرد. البته احتمالا تا مدتی دیگر کد هر رستوران در صفحه آن رستوران نمایش داده خواهد شد. به زودی لیست رستوران های عضو در این بخش را در بخش اخبار وبسایت قرار خواهیم داد.


  • شکیبا  در تاریخ 19 فروردین 1391 :

    منم همینو میگم. خب بگید کدوم رستوران این کد رو داره تا بریم تست کنیم و رای هم بدیم. راستی اگه میتونید گزارشی از رستوران و فست فودهای مجتمع خلیج فارس که امروز افتتاح شده بزارید.


جستجوی برچسب
اخبار شهر شیراز
تصویر تصادفی
خوراک مجور کدو

رستوران های ایرانی © 2009