رستوران های ایرانی

اخبار سایت

آغاز نظرسنجی اس ام اسی رستوران های شیراز همزمان با نوروز 91

 sms poll res2ran.com

همزمان با آغاز سال 1391 هجری شمسی ، نظرسنجی وبسایت رستوران.کام در بیش از 30 رستوران و مجموعه غذایی در شیراز آغاز به کار کرد . 


این نظرسنجی توسط مشتریان رستوران ها به صورت پیامک ارسال میشود بدین صورت که برای هر رستوران عددی به عنوان شناسه توسط وبسایت رستوران.کام تعیین شده است . مشتری رستوران در صورت رضایت از رستوران و تمایل به هواداری از آن میتواند کد شناسه رستوران را به سامانه پیام کوتاه وبسایت به شماره 30006104 ارسال نماید و بدین ترتیب یک رای به رستوران مورد علاقه خود بدهد.


این روش نظرسنجی دقیقا برپایه مشتری مداری است و امکان افزودن آرای مجازی در آن حدودا به صفر خواهد رسید ، چراکه تنها نظرها توسط پیامک و شماره تلفن های اشخاص حقیقی صورت خواهد گرفت و هر شماره همراه بیش از یک بار نمیتواند برای یک رستوران رای ارسال نماید . (البته واضح است که یک شخص با یک شماره همراه میتواند همزمان هوادار چندین رستوران باشد و برای هر کدام یک رای ارسال نماید ). 


امکانات موثر دیگری به همراه این سامانه در اختیار مشتریان و رستوران داران قرار گرفته شده است . ارسال اخبار رستوران ها توسط پیامک و همچنین پنل ارسال پیامک توسط رستوران داران از نمونه های این امکانات می باشد. 

---------------------------------- 

پاورقی : قابل توجه رستوران داران گرامی که هنوز در سامانه نظرسنجی اس ام اسی ثبت نام نکرده اند : جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 2283852 در اوقات اداری و یا همراه 09173009307 تماس حاصل نمایید . 

 

res2ran.com