رستوران های ایرانی شیراز

نظرسنجی انتخاب بهترین رستوران و فست فود شیراز

قبل از هر چیز سال 1390 هجری شمسی را به تمام بازدیدکنندگان و دوستان گرامی تبریک عرض نموده و بهترین ها را در این سال جدید و دهه جدید برای شما آرزومندیم .

نظرسنجی بهترین رستوران و بهترین فست فود شیراز res2ran.com

با توجه به فرارسیدن سال نود و نزدیک شدن به دومین سال تاسیس وبسایت ، در نظر داریم در جشن دومین سال تاسیس سایت بهترین های سال ( رستوران و فست فود ) را از نقطه نظر همشهری های عزیزمون انتخاب کنیم .

بدین منظور پرسش همگانی در وبسایت res2ran.com ایجاد شده که پس از ورود به سایت ( login ) میتوانید آن را مشاهده و  پاسخ دهید .( در صورتی که عضو نیستید ابتدا باید  از طریق لینک عضویت درسایت ، عضویت خود را انجام و سپس وارد سایت شوید ) 

همچنین برای اینکه این نظر سنجی به صورت سالم برگزار شود تمهیداتی اندیشیده شده از جمله اینکه نظرات همراه با شماره تلفن همراه شما معتبر می باشد پس حتما می بایست هنگام تکمیل نظر سنجی شماره تلفن همراه خود را در قسمت توضیحات پرسش همگانی وارد نمایید . ( و بدین ترتیب در قرعه کشی که از طریق شماره همراه انجام میشود ، شرکت داده خواهید شد )  و همچنین در صورت مشاهده نظرات مشکوک با شماره های وارد شده تماس گرفته میشود تا صحت اطلاعات وارد شده تضمین شود .

 

هرگونه سوال ، درخواست و  پیشنهادی را میتوانید از طریق دادن نظر همین جا و یا از طریق  فرم تماس با ما در میان بگذارید .

 
نظرات ارسال شده ( 4 )
  • مجتبی  در تاریخ 26 اسفند 1389 :

    من شرکت کردم ولی شمارمو یادم رفت در قسمت نظرسنجی بزارم.


  • مدیریت  در تاریخ 27 اسفند 1389 :

    آقای مجتبی ، لطفا در قسمت ویرایش تنظیمات کاربری شماره همراه خودتونو وارد کنید ، تا همون به عنوان شماره شما در نظر گرفته شود .


  • کیان  در تاریخ 31 مرداد 1393 :

    ما دیروز ظهر میخواستیم از یه بیرون بر خوب چلوکباب بگیریم. سر راهمون یه بیرون بر دیدیم چلوکبابش ۵۵۰۰ بود خانمم گفت این جاش خیلی خوب نیست بریم یه جای بهتر . رفتیم شاطر عباس تو چمران سوال کردیم بیرون برش چلوکباب میداد ۱۳ هزار تومن گفتیم خوبه. گفتیم میشه همینجا بشینیم بخوریمش: گفتن اشکال نداره. منو برای ما اوردن یه دست چلوکباب انتخاب کردیم ۱۳۰۰۰ تومن و یه دست کباب مخصوص شاطر عباس چون نوشته بود شامل ماهی هست و کباب بره و کباب مرغ ما هم گفتیم حتما چیز خوبیه. آقا چشمتون روز بد نبینه تا اوردن دیدیم آشغاله برنجش تیکه تیکه شده و یه سیخ هم تکرار کنجه های گوشت و ماهی و مرغ بود تا من یه تیکه از ماهیشو تو دهنم گذاشتم از بوش میخاستم بیارم بالا یه لیمو قاش زده هم داده بودن ولی معلوم نبود دیروز یا کی قاشش زدن چون خشک شده بود یه ظرف نون پنیر هم با ناهار برای ما اوردن نگفتن ناهار با وجود چلوکباب کی نون پنیر میخوره زیتون هم اوردن که از بس شیرین بود انگار مربای زیتون بود و حال آدمو به هم میزد یه ظرف ترشی هم اورده بودن ولی ما چون یه لیموی کهنه بود دیگه ترشی نخوردیم. ماست موسیر هم اوردن نگفتن آدم که با برنج ماست موسیر نمیخوره و با این که نوشابه و دوغ سفارش داده بودیم آب هم اوردن. ما گفتیم اشکال نداره شاید خواستن بیشتر احتراممون کنن که همه چی هست. صورت حساب رو که اوردن ۶۴۳۰۰ بود شوکه شدم . ۵ یا ۶ هزار تومن حق سرویس که اینجا نشستین که کاش بیرون نشسته بودیم، ۵ یا ۶ هزارتومن مالیات بر ارزش افزوده بی وجدانا نگفته بودن غذا که ارزش افزوده نداره آدم همون موقع میخوره میره، ۲ تومن ماست موسیری که ما نخوریم، ۱۰۰۰ تومن ترشی، هزار و خوردی زیتون آشغالش، ۴۰۰ تومن آب معدنی کوچک، ۲ هزار تومن نون پنیر که چون موقع ناهار بود ما نگلشم نکردیم، ۱۳۰۰۰ تومن چلوکباب، ۲۹۵۰۰ کباب مخصوص، ۱۰۰۰ تومن نوشابه ۷۵۰ هم دوغ. هیچی نگفتیمو پولشو دایم ولی هنوز از نامردی و دزدی اونا ناراحتم. خلاصه هرکی پول اضافی داره و کیفیت غذا براش مهم نیست بره شاطر عباس


  • مسعود  در تاریخ 30 مهر 1394 :

    منم يه بار رفتم شاطر عباس كباب كوبيده مخصوص گرفتم روش روغن جامد ريخته بودن و در ضمن ليوان هاشون هم چرب و نشسته بود وقتي خواستم ليوانم رو عوض كنن برام ليوان يك بار مصرف آوردن در انتها وقتي به مسئول اونجا در رابطه با ليوان هاي نشسته اعتراض كردم برخوردشون خوب نبود منم براي هميشه از شاطر عباس خداحافظي كردم


جستجوی برچسب
اخبار شهر شیراز
تصویر تصادفی
دریایی ماهی شکم پر

رستوران های ایرانی © 2009