رستوران های ایرانی

اخبار سایت

نظرسنجی انتخاب بهترین رستوران و فست فود شیراز

قبل از هر چیز سال 1390 هجری شمسی را به تمام بازدیدکنندگان و دوستان گرامی تبریک عرض نموده و بهترین ها را در این سال جدید و دهه جدید برای شما آرزومندیم .

نظرسنجی بهترین رستوران و بهترین فست فود شیراز res2ran.com

با توجه به فرارسیدن سال نود و نزدیک شدن به دومین سال تاسیس وبسایت ، در نظر داریم در جشن دومین سال تاسیس سایت بهترین های سال ( رستوران و فست فود ) را از نقطه نظر همشهری های عزیزمون انتخاب کنیم .

بدین منظور پرسش همگانی در وبسایت res2ran.com ایجاد شده که پس از ورود به سایت ( login ) میتوانید آن را مشاهده و  پاسخ دهید .( در صورتی که عضو نیستید ابتدا باید  از طریق لینک عضویت درسایت ، عضویت خود را انجام و سپس وارد سایت شوید ) 

همچنین برای اینکه این نظر سنجی به صورت سالم برگزار شود تمهیداتی اندیشیده شده از جمله اینکه نظرات همراه با شماره تلفن همراه شما معتبر می باشد پس حتما می بایست هنگام تکمیل نظر سنجی شماره تلفن همراه خود را در قسمت توضیحات پرسش همگانی وارد نمایید . ( و بدین ترتیب در قرعه کشی که از طریق شماره همراه انجام میشود ، شرکت داده خواهید شد )  و همچنین در صورت مشاهده نظرات مشکوک با شماره های وارد شده تماس گرفته میشود تا صحت اطلاعات وارد شده تضمین شود .

 

هرگونه سوال ، درخواست و  پیشنهادی را میتوانید از طریق دادن نظر همین جا و یا از طریق  فرم تماس با ما در میان بگذارید .

res2ran.com