رستوران های ایرانی شیراز

رستوران گردی با فست فود عطاویچ

 عطاویچ فقط یک ساندویچ نیست...

فست فود عطاویچ res2ran.com

نیمه ی مهرماه 1390، هفتمین شعبه از مجموعه فست فود های زنجیره ای عطاویچ در خیابان ستارخان شیراز گشایش یافت. برای بررسی و تهیه گزارش از این فست فود با اعضای گروه رستوران گردی در چهارشنبه شب 27 مهرماه روبروی عطاویچ گرد هم آمدیم. با جمع شدن تدریجی اعضای گروه وارد این مجموعه شدیم.

فضای داخلی عطاویچ res2ran.com


عطاویچ از ابتدا قرار بود که به صورت یک مجموعه فست فودی بیرون بر باشد ولی در همان ابتدا مدیریت متوجه شد که بر اساس فرهنگ و سلیقه ی مردم شیراز، از فست فود بیرون بر استقبال خوبی صورت نمیگیرد و در نتیجه لازم شد تعدادی میز و صندلی در سالن آنجا قرار داده شود. این مسئله توجیهی بود بر فضای کوچک و ناهماهنگی میز و صندلی ها با مجموعه .
پس از صحبت های اولیه و مشورت اعضا در مورد انتخاب غذا، در ساعت 19:55 غذا سفارش داده شد. تحویل غذا 25 دقیقه به طول انجامید .

رستوران گردی عطاویچ res2ran.com


ساندویچ های عطاویچ به دلیل سایز بزرگشان معروفند، همه چیز در ظرف غذا بزرگ بود. از نان گرفته تا سیب زمینی هایی که به دلیل همین سایز بزرگ، کیفیتشان به خوبی سیب زمینی های معمول نبود. ساندویچ های سفارش داده شده شامل عطافیلوس مگا، فیله مستر، اسکای برگر و ایرعطافیلوس بود که به همراه پکیج سیب زمینی سرخ کرده و سالاد کلم و نوشابه ارائه می شد. اعضای گروه همگی از کیفیت ساندویچ ها و حجم آنها راضی بودند و تنها مواردی که باعث نارضایتی می شد، سیب زمینی های خمیری و سالاد کلم بود که کیفیت مناسبی نداشت.

بعد از نظر سنجی و جمع آوری امتیازات بچه های گروه، مدیریت محترم عطاویچ در جمع گروه حاضر شدند و با خوشرویی جوابگوی سئوالات و انتقادات ما بودند.

رستوران گردی عطاویچ res2ran.com


ایشان ابتدا از نحوه ی پیدایش عطاویچ از سال 84 و با هدف ساخت ساندویچ هایی با سایز بزرگ برای سیر کردن کامل مشتریان (!) و همچنین گسترش تبلیغات و شعبه های عطاویچ در سال 89 صحبت کردند. خلاصه گفتگو و مهمترین مباحث مطرح شده را در ادامه این گزارش خواهید خواند .

+ ماهیت عطاویچ به صورت بیرون بر است، چرا در شیراز تبدیل به فست فود خانوادگی شده است؟
- شعبه های عطاویچ در تهران به صورت بیرون بر است، در شیراز نیز با همین هدف شروع به کار کردیم ولی با توجه به اینکه فست فود بیرون بر در فرهنگ شیراز جا افتاده نیست، در مدت زمان کمتر از 8 ساعت مجبور به تهیه میز و صندلی شدیم.

+ از دید اعضای گروه کیفیت سالاد و سیب زمینی خوب نبود، چرا سالاد و یا سیب زمینی را از کنار غذای اصلی حذف نمیکنید یا کیفیت آن را بالا نمیبرید؟
- سالاد و سیب زمینی با سایز بزرگ برای کمک به سیر کردن مشتریان در کنار ساندویچ قرار داده شده است و به دلیل اینکه سیب زمینی های آماده با این سایز موجود نیست، مجبور به استفاده از سیب زمینی با برش دستی شدیم که به طبع کیفیت سایز کوچک را ندارد.

+ نوع سالاد استفاده شده هیچ سنخیتی با ساندویچ ها ندارد و بیشتر شبیه سالاد شیرازی است، چرا این سالاد را با سالاد سیب زمینی یا فصل عوض نمیکنید؟
- این سالاد به صورت سراسری و زیرنظر شرکت به شعبه ها عرضه می شود و تغییر آن در یک شعبه امکان پذیر نیست، ما مشتری داشتیم که تمام موارد اینجا را با شعبه های دیگر مقایسه میکرده است، و تمام این موارد باید زیر نظر نمایندگی باشد.

+ چرا حجم غذا و مخلفات آن انقدر زیاد بود؟ به طوری که باعث شد مقداری از آن اسراف شود.
- هدف ما این است که غذای مشتری کم نباشد و این اسراف بستگی به مشتریان دارد، گاهی پیش آمده شخصی غذایی سفارش داده و از مقدار غذا راضی نبوده.

 در پایان نیز صحبت هایی در مورد اهداف تبلیغاتی عطاویچ در شیراز و روند آنها انجام شد و مدیریت عطاویچ انتقادات و پیشنهادات اعضا را ثبت نموده تا برای بهبود عملکرد عطاویچ مورد استفاده قرار دهند.
از صبر و حوصله ی مدیریت عطاویچ که وقت خود را در اختیار ما قرار دادند تشکر میکنیم.

و اما جمع بندی جدول امتیازات اعضای گروه به فست فود عطاویچ به شرح زیر می باشد: (نمرات از 10 محاسبه شده اند ) 

 

بهداشت شخصی و محیط: 5
تغذیه و رعایت نکات بهداشتی مواد غذایی: 5.8
تنوع غذا: 6.9
دکوراسیون و تناسب آن با مجموعه: 4.7
امکانات و تسهیلات رفاهی: 4.4
کیفیت غذای: 6.4
سرعت تحویل غذا:  8.1 
برخورد با مشتری و اصول مشتری مداری: 6.1
امتیاز کلی به مجموعه : 5.3

در این رستوران گردی :
مدیر: آقای فارسیمدان
دبیر: آقای موسوی
عکاس: خانم منوچهری
تدارکات: آقای راشدیان
عهده دار مسئولیت های برگزاری این مراسم بودند .

رستوران گردی عطاویچ res2ran.com

 
نظرات ارسال شده ( 8 )
  • mahsa  در تاریخ 12 دی 1390 :

    salam aali bood in gozaresh az hame lahaz kamel bod vali axa faghede keifiatan bazam mamnoon


  • mary  در تاریخ 12 دی 1390 :

    خیلی ممنون از گزارش کاملتون من امتحان کردم عطاویچ رو و راضی هم بودم این گزارش رو که خوندم خوب بود کامل همه چیز رو توضیح دادین ممنون


  • مجتبی  در تاریخ 14 دی 1390 :

    ازونجایی که در همه شعبه های عطاویچ که یک فست فود بیرون بر هست ، ظرف غذایی یک ظرف یک بار مصرف معمولی هست، ارائه بسته بندی مناسب برای ساندویچ هایش ضرروری به نظر می رسه. سالاد کلمی هم که در شیراز سرو میشه زیاد سنخیتی با ذائقه مردم نداره و در این مورد هم به نظر میاد مدیران فست فودهای زنجیره ای باید در شهرهای مختلف روی محصولاتشون کمی بومی سازی کنن. غیر از همه اینها طعم ساندویچ های عطاویچ تا به الان خوب بوده و در این زمان کم با استقبال خوب مردم مواجه شده.


  • foroogh  در تاریخ 18 دی 1390 :

    be nazare man ghaza kheili hajimee va sibzaminihash ham kheili bozorg hastan,kholase az harchizi bozorgtarin entekhab shodeh bood,darkol bad nabood.


  • حمید  در تاریخ 19 دی 1390 :

    سپاس. کامیاب باشید و شادکام.


  • خسروانی  در تاریخ 15 اسفند 1391 :

    فراخوان مشتری دستگاه فراخوان مشتری قابل استفاده در تمامی مراکز پر ازدحام جهت نظم بخشیدن از قبیل ( درمانگاه - داروخانه - فست فود - رستورانها - ادارات - و ... ) برتری و مزایای فراخوان مشتری آوا 1- طراحی زیبا و شکیل 2- ابعاد کوچک 3- پخش صدا عالی استریو 4 - فراخوانی شماره خاص یا فراخوانی متوالی با یک کلید 5- با دوام و تولید با قطعات اصلی 6- قیمت استثنایی 7 - گارانتی 1 سال و 7 سال خدمات پس از فروش 8- بدون نیاز به کامپیوتر 09358092446 ارسال به تمام نقاط کشور رایگان مستقیم از تولید کننده خرید کنید تخفیف قیمت جهت شرکت های همکار تاریخ : دوشنبه 23 بهمن 1391 ----------------------------------------------------------------اطلاعات تماس نام : خسروانی تلفن : 09358092446 موقعیت : فارس آدرس : شیراز قیمت : تماس بگیرید


  • reza  در تاریخ 13 شهریور 1392 :

    اگر به نظر كسي ساندويچ(ظاهرا ساندويچ و در باطن يك خوراك كامل و لذيذ) دورافيل مگاي اين فست فود ، از پيتزاي فست فود نمك كيفيتش پايين تره واقعا بايد به سليقش شك كرد! به جرات مي توتم بگم كيفيت و سلامت غذاي عطاويچ به حدي خوبه كه به راحتي ميشه اونو جانشين پيتزا كرد. يادتون نره ساندويچ غول يم يا دو نفره دورافيل مگا.من بهش نمره 9 رو مي دم.


  • کامیار  در تاریخ 2 اسفند 1392 :

    سلام و درود من اهل کرجم محل کارم در تهران است پنج شنبه ها چون شرکت ناهار نمی داد با همکاران راهی عطاویچ می شدیم به تازگی شعبه عظیمیه کرج هم افتتاح شده من هم راضیم مخصوصاً غولهاش خوشمزه است و از کیفیت مطلوبی هم برخوردار است .


جستجوی برچسب
اخبار شهر شیراز
تصویر تصادفی
دریایی لابستر

رستوران های ایرانی © 2009