رستوران های ایرانی شیراز

با شیراز دلیوری - سفارش آنلاین غذا

شیرازدلیوری shirazdelivery.com 

سفارش آنلاین غذا در شیراز


تجسم کنید دو نفر رو که نشستن پشت موتور، یکی لپتاپ به دست و یکی دیگه با ذوق و شوق فکر رسوندن غذا به مشتری! البته در واقعیت این نیست ولی این کاریکاتوریه که سیستم کارشون رو توضیح میده. شیراز دلیوری چند وقتی هست که سفارش اینترنتی غذا در شیراز رو آغاز کرده و بعد از افتتاحیه  که اوایل اردیبهشت ماه داشتند به طور رسمی شروع به کار کردن.

پیرامون جلسه ای که با مدیران این سایت داشتیم روند کار رو با هم بررسی کردیم.

 

ایده این سیستم چگونه شکل گرفت؟

- ایده برخی خدمات آنلاین رو از حدود 2سال پیش در سر داشتیم. ما تخصصمون IT بود و خب تجربیاتی هم در زمینه رستوران و فست فود داشتیم و فعالیتی هم که از گذشته با سایت res2ran داشتیم باعث شد که به سمت راه اندازی سیستم سفارش آنلاین غذا کشیده بشیم.

  شیرازدلیوری shirazdelivery

لطفا مختصر در مورد روند کار سایت توضیح بدید.

- ما سعی کردیم تا حد ممکن مراحل سفارش گیری ساده باشه. شما وارد سایت میشید و در سایت ثبت نام میکنید. پس از تایید مدیریت پیامک تایید ثبت نام واستون ارسال میشه. نام کاربری و کلمه عبوری رو که در هنگام ثبت نام وارد کرده بودید رو میزنید و وارد سایت میشید (لاگین می کنید.) از لیست رستوران ها و فست فود ها مکان مورد نظرتون رو انتخاب میکنید و سپس وارد منو اون رستوران یا فست فود میشید که در اونجا میتونید اطلاعات کامل هر غذا به همراه قیمت رو مشاهده کنید. نحوه پرداخت هم به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل هست که پس از انتخاب اون پیامک تایید سفارش رو دریافت میکنید.

 

آیا هزینه بیشتری برای ارسال غذا دریافت می کنید؟

- نه، هیچ هزینه اضافی دریافت نمیشه و قیمت ها هم مثل قیمت های خود رستوران یا فست فود هست و تمام خدمات سایت به صورت رایگان ارائه میشه.

 

مزیت این طرح نسبت به سفارش تلفنی چیه؟

- ببینید سفارش تلفنی یه شیوه مرسومه ولی شما که نمیتونید پشت تلفن تمام اطلاعات هر غذا و قیمت اون رو ببینید. همچنین شما واسه هر رستوران یه اشتراک مجزا نیاز دارید. ولی در سفارش آنلاین به غیر از اینکه تمام اطلاعات هر غذا رو میتونید ببینید امکان این رو دارید که هزینه غذاتون رو هم آنلاین پرداخت کنید. همچنین با یک بار ثبت نام در سایت دیگه احتیاجی به گرفتن اشتراک های متعدد نیست. شیراز دلیوری هم یک سری امتیازات رو برای مشترکینش در نظر گرفته.

 شیرازدلیوری shirazdelivery

در پایان حرفی هست که ناگفته مونده باشه؟

- سفارش اینترتی غذا در کنار معایب و مزایایی که داره احتیاج به فرهنگ سازی داره و ما امیدواریم به تدریج این فرهنگ رو جا بندازیم و البته مزایایی که این سیستم واسه مردم داره باعث میشه که سریعتر در این امر فرهنگ سازی موفق بشیم. همچنین تشکر میکنم از وبسایت شما که این وقت رو به ما دادید و باعث آشنایی همشهریان عزیز شیرازی با ما شدید.

 برای رفتن به وبسایت شیراز دلیوری اینجا کلیک کنید . 

 
نظرات ارسال شده ( 11 )
  • نادر  در تاریخ 30 خرداد 1391 :

    این سیستم اصلا سیستم خوبی نیست چرا که فقط برای مردمی که در محدوده اون فست فود هستن سرویس میده.


  • شیراز دلیوری  در تاریخ 31 خرداد 1391 :

    سلام، جناب نادر ما به مرور زمان فست فود ها و رستوران های طرف قراردادمون رو گسترش میدیم. اگر الان با تعداد محدودی کاری میکنم به این دلیل هست که بتونیم کنترل کامل داشته باشیم. البته همین الان هم یکی از فست فودهای عضو سایت تمام مناطق شیراز رو به طور رایگان پوشش میده.


  • سمیرا  در تاریخ 2 تیر 1391 :

    بسیار خوب حتما امتحان میکنیم ممنون


  • ali abedirad  در تاریخ 5 تیر 1391 :

    salam ... emsh az tarighe site az boof sefaresh dadam...kolllli ba pakeshoon saro kallle zadam ke nabayd hazine begiran va3 peik...badesham kollli zang zadam be boof sohbat kardam...javab dadan k khoonatoon kojast migam eram mige choon nazdike foroodgah hast doore bayad hazine bedin !!! akhe eram che rabti b foroodgah dare...age rayegan nist vase hame manategh lotfan too site benevisid...ya tarafe gharardadetoono towjih konid... merC


  • طرفدار رستوران شاطر عباس  در تاریخ 9 تیر 1391 :

    سلام لطفا رستوران شاطرعباس رو هم جزو لیستتون بزارید. شاطرعباس یکی از قدیمی ترین و بهترین و معتبرترین رستوران های شیراز هست. البته با پیکی که همه نقاط شهر بره.


  • بهاره  در تاریخ 14 مرداد 1391 :

    اصلا سایت فعالی ندارید باید کارتون طوری باشه که کل مناطق شهر رو پوشش بدین و رستورانها و فست فودهای بیشتری رو تحت پوشش خودتون داشته باشین


  • امیر  در تاریخ 22 اسفند 1391 :

    سلام خیلی سیستم بدی هست من باسکول میشینم پوشش نمیدین اون سرویسی که میگین همه جا رو پوشش میده کدومه من ندیدم


  • شادی  در تاریخ 22 شهریور 1392 :

    شما که اصلا سفارش نمیگیرید؟!!! بعد از اون همه تبلیغات این بود؟


  • هادی شمس  در تاریخ 11 اسفند 1392 :

    سلام پس چی شد سایتتون؟ چرا باز نمیشه؟


  • lili  در تاریخ 19 بهمن 1394 :

    پس چرا سایت باز نمیشه


  • res2ran  در تاریخ 21 بهمن 1394 :

    این وبسایت تعطیل شده است


جستجوی برچسب
اخبار شهر شیراز
تصویر تصادفی
خوراک استیک فرانسوی

رستوران های ایرانی © 2009