رستوران های ایرانی شیراز

امکانات جدید اضافه شده به سیستم

قابل توجه رستورانداران و شیرازی های عزیز :

در این مطلب قصد دارم امکانات اضافه شده به سایت را به اطلاع شما عزیزان برسانم :

1. دریافت کد اشتراک سیستم اشتراک آنلاین :
این سیستم همانطور که از نامش پیداست جهت ارسال کد اشتراک رستورانها (و کلیه واحد ها )  از طریق سایت بصورت آنلاین به کاربران می باشد .
این امکان در پنل هر رستوران بوجود آمده و غیر فعال است که با توجه به نیاز ، رستوراندار خود میتواند آن را فعال نماید . در صورت فعال شدن این سیستم آیکن مربوطه برای رستوران فعال شده و کاربران میتوانند با کلیک روی آن درخواست خود را به رستوران ارسال نمایند و در صورت تایید رستوران کد اشتراک برای آنها (در پنل کاربری و همچنین به ایمیل کاربر ) ارسال خواهد شد .

2. دریافت کوپن تخفیف سیستم بن تخفیف :
این سیستم جهت ارائه بن تخفیف رستورانها به کاربران ایجاد شده است . رستوراندار خود میتواند اقدام به ایجاد بن تخفیف نماید و کاربران با دریافت این بن ها و مراجعه به رستورانها میتوانند از تخفیف بهره مند گردند.

3.سایت اختصاصی رستوران استایل اختصاصی :
و اما یکی از امکانات بی نظیر اضافه شده به سیستم سیستم سایت اختصاصی مخصوص رستورانداران محترم می باشد . به این صورت که پس از فعال شدن این سیستم صفحه اطلاعات رستوران به جای اینکه در صفحه سایت res2ran.com نمایش بیابد به صورت یک ظاهر اختصاصی نمایش خواهد یافت . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و فعالسازی این امکان از طریق فرم تماس با ما با مدیریت سایت تماس حاصل نمایید .

 

باتشکر از دوستانی که با پیشنهادات خود باعث پیشرفت این سایت و در نتیجه پیشرفت شهرمون میشن .

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم .

 

 
نظرات ارسال شده ( 0 )
جستجوی برچسب
اخبار شهر شیراز
تصویر تصادفی
صبحانه املت قارچ و پیاز

رستوران های ایرانی © 2009