رستوران های ایرانی شیراز

رستوران گردی با صبحانه فست فود بوف

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم به شمار میاد و از گذشته تا کنون همیشه دکترها گفتن که صبحانه رو باید کامل خورد. صبحانه کامل باعث میشه که انرژی بدن از اول صبح تامین بشه و تا قبل از ظهر آدم کمتر احتیاج به تنقلات پیدا کنه.این شد که با بچه های رستوران گردی تصمیم گرفتیم که یک صبح بهاری رو با صبحانه بوف آغاز کنیم.

 رستوران گردی در فست فود بوف - صبحانه res2ran.com

 

شصتمین شعبه از فست فود های زنجیره ای بوف از اسفند 90 کار خودش رو در بلوار معالی آباد شیراز آغاز کرده و مدتی هست که کافی شاپ اون صبحانه ارائه میده.در ابتدا ورودی جالب بوف جلب توجه میکنه، فضای داخلی فست فود که صبحانه در اون سرو میشه بسیار شیک و مدرن طراحی شده و دارای آرامش قابل توجهی است ولی این آرامش فقط مختص روزهای میانی هفته بوده و روزهای جمعه تبدیل به آشفتگی میشه. فضای بیرونی کوچیک ولی خوبه . میز و صندلی ها هم مناسب و در کل راحت بودن.

 رستوران گردی در فست فود بوف - صبحانه res2ran.com

صبحانه به صورت بوفه سرو میشه و شما میتونید هر چیزی رو هر مقدار که بخواید میل کنید. شروع میکنیم به پر کردن بشقاب ها. آش سبزی، صبحانه اصلی شیرازی ها با کیفیت خوب، سوسیس بندری، حلیم که از شانس بچه ها اون روز نداشتن، کره و پنیر و چند نوع مربا، گوجه و خیار که زیاد تازه نبودند،دو مدل کالباس، سالاد الویه تازه و املت خوب و نیمرو که در همون لحظه آماده میشه. بچه های رستوران گردی پیشنهاد کیک و انواع مختلف نان رو هم دادند که مورد توجه قرار گرفت.

 رستوران گردی در فست فود بوف - صبحانه res2ran.com

رستوران گردی در فست فود بوف - صبحانه res2ran.com


همراه صبحانه شربت پرتقال و آلبالو سرو میشه و سر میز قوری چای با قند و شکر قرار میدن که در مقایسه با جاهایی که چای رو باید خودتون به صورت تی بگ تهیه کنید برتری داره. البته نبود شیر که یک نوشیدنی اصلی در صبحانه محسوب میشه جای تعجب داشت و مدیریت دلیلش رو سختی نگهداری شیر عنوان کردند که امیدواریم در آینده حداقل به صورت پاکتی در اختیار مشتریان قرار داده بشه. برخورد پرسنل و سرویس دهی هم مطلوب بود.

 رستوران گردی در فست فود بوف - صبحانه res2ran.com

رستوران گردی در فست فود بوف - صبحانه res2ran.com


در پایان تشکر میکنیم از جناب آقای یزدانی مدیریت کافی شاپ بوف که وقتشون رو در اختیار ما گذاشتن. 

رستوران گردی در فست فود بوف - صبحانه res2ran.com

توجه شما رو به امتیازاتی که بچه ها به صبحانه بوف دادند جلب میکنیم.

(امتیازات از 10 نمره محاسبه شده است.)
سرویس و پذیرایی: 7.75
کیفیت و تنوع غذا: 7.16
برخورد پرسنل: 8.16
بهداشت محیط: 7.58
قیمت ها: 4.83
امتیاز کلی به صبحانه بوف : 6.62

برای رفت به صفحه رستوران اینجا کلیک کنید 

 
نظرات ارسال شده ( 5 )
  • احمد  در تاریخ 17 خرداد 1391 :

    چرا اسم بوف شیراز در سایت اصلی بوف نیست!؟


  • mary  در تاریخ 18 خرداد 1391 :

    بسیار عالی خوشحالم که تو شیراز صبحانه داره کم کم جا میافته.ممنون از گزارشتون.حتما میریم


  • شیرازی  در تاریخ 21 خرداد 1391 :

    فست فود ژابیژ هم مدتیه داره صبحانه سرو می کنه. و همچنین رستوران هفت خوان هم بازیهای یورو 2012 رو بصورت مستقیم برای مشتریهاش پخش میکنه.


  • شادی  در تاریخ 17 آبان 1391 :

    من و چند تا از دوستام خیلی اهل رستوران و فست فود هستیم. رشتمون هم هتل داری هست و اطلاعات خوبی هم در این زمینه داریم. اما توی شیراز اصلا به این سبک پرداخته نشده و مدتها هست گزارشهای شما رو نمی بینم میتونم ازتون درخواست کنم ما هم عضو این گروه بشیم؟البته اگه هنوز برنامه دارید؟


  • مدیر وبسایت  در تاریخ 18 آبان 1391 :

    خانم شادی ، برای عضویت در گروه رستوران گردی بهتره در گروهمون در فیس ب وک عضو شوید . همچنین میتونید از قسمت تماس با ما در همین وبسایت آدرس ایمیل و شماره همراه خودتونو وارد کنید تا به گروه دعوتتون کنیم.


جستجوی برچسب
اخبار شهر شیراز
تصویر تصادفی
خوراک پاستا میگو

رستوران های ایرانی © 2009