رستوران های ایرانی شیراز

قاشق وچنگال هوشمند

قاشق وچنگال هوشمند،www.res2ran.com

 

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ یکی از گجتهای جالبی که از امروز در نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیک به نمایش گذاشته می شود، قاشق و چنگالی است که می تواند طول مدت غذا خوردن، مدت بین هر لقمه و تعداد لقمه ها را محاسبه کند.
درحالی که غذا می خورید قاشق و چنگال هوشمندتان تمام اطلاعاتی که درباره غذاخوردن شما ثبت می کند به یک برنامه اجرایی روی تلفن هوشمند شما با سیستم عامل اندروید و یا iOS ارسال می کند و شما با این اطلاعات و بازخوردها می توانید عادات غذاخوردنتان را بررسی کنید.

این اطلاعات همچنین از طریق یک رابط کاربری سبک ردگیری رکوردهای ورزشی در اینترنت قابل مشاهده می شود. از سوی دیگر برنامه های اجرایی بسیاری برای تلفنهای هوشمند این اطلاعات را دریافت می کند و این امکان را به کاربر می دهد که عادات غذاخوردن خود را دنبال کند.

 

قاشق و چنگال هوشمند،www.res2ran.com

 

یکی از ویژگهای جذاب این چنگال این است که وقتی به این نتیجه می رسد که شما تندتر از حد معمول غذا می خورید می لرزد و این لرزش را به لبهایتان منتقل می کند تا متوجه شده و غذاخوردن را آهسته تر کنید.
 
مدل کنونی از یک ارتباط یو اس بی سود می برد که می تواند اطلاعات خود را برای برنامه های اجرایی اینترنتی ارسال کند و مدل مجهز به بلوتوث آن نیز در راه است و به زودی وارد بازار می شود.
 
وزن این قاشق و چنگال چندان هم سبک نیست و از سوی دیگر قیمت آنها هم چندان کم نیست.

 

قاشق وچنگال هوشمند،www.res2ran.com

 

مغز این چنگال ها در داخل آن پنهان شده است و قسمت انتهای آن به گذرگاه یو اس بی متصل می شود.
 
پوشش دسته ها برای تمیز شدن ساده تر کاملا جدا می شود و یک نور در انتهای دسته چنگال وجود دارد که وقتی خوب غذا می خورید سبز می شود و یا وقتی سرعت غذاخوردن خود را زیاد می کنیم علاوه بر این که به لرزش در آمد، این نور قرمز می شود

 

 
 
نظرات ارسال شده ( 1 )
  • محسن  در تاریخ 19 بهمن 1392 :

    عالیه . مخصوصا برای من که نمیتونم جلو تند غذا خوردنمو بگیرم.


جستجوی برچسب
اخبار شهر شیراز
تصویر تصادفی
کباب کباب بختیاری

رستوران های ایرانی © 2009