رستوران های ایرانی شیراز

راهنمای اضافه کردن و ویرایش منوی غذا

شما میتوانید در این قسمت اقدام به اضافه کردن غذ به منوی رستوران خود نمایید . همچنین میتوانید غذاهای موجود در منوی رستوران خود را ویرایش نمایید :

اضافه کردن غذا به منوی رستوران :

برای اضافه کردن غذا به منوی رستوران خود به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید :

  1. از جعبه بازشونده نوع غذا را انتخاب نمایید
  2. با انتخاب نوع غذا لیست غذاهای مربوطه در جعبه پایین آن نمایش می یابد .غذای مورد نظر خود را انتخاب نمایید و روی آن کلیک کنید. ( نکته : در صورتی که غذای مورد نظر شما در لیست غذاها نبود روی قسمت اضافه کردن غذا به لیست که به صورت * مشخص شده کلیک نمایید و از پنجره کوچک بازشده نام غذا را نوشته و روی دکمه اضافه کلیک کنید و بعد جعبه را ببندید)   .
  3. قیمت غذا را به تومان وارد نمایید
  4. در صورتی که غذا دارای کلمه ای به عنوان پسوند هست (مانند عبارت دو نفره ، 3 تکه ، ویژه و یا از این قبیل) میتوانید از این جعبه استفاده کرده و پسوند غذا را وارد نمایید .
  5. اگر غذا توضیحی دارد در این قسمت وارد کنید
  6. روی دکمه اضافه کلید کنید . در این صورت در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد غذا به لیست اضافه شده و پیغام موفقیت ظاهر میشود . با این روش میتوانید تمام غذاهای منوی رستوران خود را به لیست اضافه نمایید .

تذکر : دقت نمایید که برای ثبت غذای بعدی در لیست اطلاعات غذای قبلی در جعبه ها وجود نداشته باشد . زیرا در این حالت آن اطلاعات برای غذای جدید هم ثبت خواهد شد .

 

ویرایش منوی غذا

گاهی لازم است منوی غذای خود را ویرایش نمایید . مثلا قیمت غذاها تغییر کرده و یا غذایی را موجود ندارید و ... . در این حالت به ترتیب مراحل زیر عمل نمایید :

 

  1. از قسمت گروه غذا ، گروه مورد نظر را انتخاب نمایید . با این کار لیست غذاهای موجود در منوی رستوران شما در جعبه زیر آن نمایش می یابد .
  2. غذایی را که میخواهید اطلاعاتش را ببینید و آن را ویرایش کنید انتخاب نمایید .
  3. در این قسمت میتوانید به غذای خود عکس الصاق نمایید و یا عکس موجود را تغییر دهید . برای اینکار روی این قسمت کلیک کنید و در جعبه باز شده عکس خود را از سیستم شخصی خودتان انتخاب نمایید و دکمه ارسال را بزنید .
  4. این قسمت وضعیت فعلی غذای شما را نشان میدهد . در صورتی که روی این قسمت کلیک کنید وضعیت غذای شما از موجود است به موجود نیست و بلعکس تغییر می یابد .
  5. اگر میخواهید قیمت این غذا را تغییر دهید روی نشان بشکل مداد در این قسمت کلید نمایید با این کار پنجره ای در همان مکان باز خواهد شد که میتوانید مبلغ غذا را وارد کنید و دکمه ویرایش را کلیک نمایید.
  6. برای تغییر توضیح تصویر هم همانند قسمت5 برای توضیحات عمل نمایید .
  7.  دیدن نظرات کاربران به این غذا و تایید یا عدم تایید آنها هم توسط این گزینه انجام میشود .
  8. برای حذف این غذا از منوی رستوران خود این گزینه را کلیک نمایید .

نکته : در صورتی که میخواهید لیست منوی خود را بطور کامل مشاهده کنید روی گزینه "منوی کامل رستوران " در بالای این صفحه کلیک کنید .

نکته 2 : اگر تغییراتی در لیست غذاها صورت گرفت میتوانید توسط دکمه بازنگری که با * مشخص شده لیست را رفرش نمایید .

 

 

 

 
نظرات ارسال شده ( 0 )
جستجوی برچسب
اخبار شهر شیراز
تصویر تصادفی

رستوران های ایرانی © 2009