رستوران های ایرانی شیراز

نکاتی برای تهیه بهترین برنج رستورانی مخصوص

 امروزه صنعت رستوران‌داری به امری مهم و جدی در تأمین غذای گردشگران و مسافران بدل شده است. به‌طرزی که حتی افراد برای انتخاب غذای دوره‌همی یا شام آخر هفته‌شان در کنار خانواده به تهیه بهترین برنج رستورانی فکر می‌کنند. گذشته از این، اگر آنها بخواهند رستورانی را برای صرف ناهارشان انتخاب کنند، قطعاً به مشخصات برنج مخصوص رستوران شما توجه می‌کنند. روند رشد راه‌اندازی رستوران‌ها در ایران، موجب رقابت میان رستوران‌ها برای جذب مشتری شده است؛ بنابرین در این مقاله به شما نشان خواهم داد که چگونه تهیه بهترین برنج رستورانی مخصوص، به جذب مشتری پلو یا چلوی رستوران شما خواهد انجامید.

بهترین برنج در رستوران

طعم و ظاهر خوب غذا در رستوران، از الزامات اولیه رستوران‌داری است. اینکه مدیران صنایع غذایی به‌درستی بتوانند برنج مرغوب را تشخیص دهند، عامل مهمی در جهت حمایت از مشتریان رستورانی شکل می‌گیرد. برای تهیه بهترین برنج رستورانی، باید از تأمین‌کنندگان مخصوص، و خبره بهرمند شوید؛ امروزه پایگاه‌های تخصصی زیادی در صنایع غذایی وجود دارند، که به شما در تهیه بهترین برنج رستورانی کمک می‌کنند. یکی از مهمترین سایت تخصصی برنج رستوران، پایگاه «برنج‌اول» است، که بهترین برنج ایرانی مخصوص رستوران را تولید می‌کنند.
بنابرین اولین نکته در خرید برنج رستورانی شناخت محلی مورد اطمینان برای تهیه برنج مخصوص رستوران است. عامل دوم به این نکات توجه دارد، که برنج مورد نظر شما از عطر و بوی خوبی برنج خوردار باشد، و ظاهری یک‌دست و همرنگ داشته باشد. پس سعی کنید بهترین مواد اولیه را از منابع اصلی آن تهیه کنید؛ این امر موجب می‌شود تا محصولی دست اول بخرید؛ و از نظر اقتصادی نیز بهتر است.

نکات پخت برنج رستورانی

طبق یک تحقیقات میدانی «بهترین برنج رستورانی» برای مشتری‌های رستوران و تالار، از برنج ایرانی محصول فصل پاییز است؛ که غالباً از شالیزارهای شمال کشور در منطقه‌ی فریدونکنار مازندران کشت می‌شود.

خرید بدون واسطه برنج رستورانی

خرید برنج برای رستوران، همیشه از مهمترین دغدغه‌های مدیران رستوران‌داری بوده است. با توجه به گرمی این بازار، واسطه‌های دلال زیادی در این حوزه شروع به فعالیت کرده‌اند؛ و بعضاً نیز برای کسب سود بیشتر در فروش برنج نامرغوب و ارزان دست به تقلب می‌زنند. خرید بدون واسطه برنج برای رستوران، می‌تواند از مزرعه کشاورزان و همچنین کارخانه شالیکوبی و بوجاری برنج برای رستوران‌داران آغاز شود. پیشنهاد می‌کنیم، جهت صرفه‌جویی در هزینه مواد اولیه، خرید عمده برنج را از کارخانه برنج انجام دهید.
بهترین روش خرید عمده برنج از مدیران کارخانه است. چرا که در مرحله شالیکوبی، حتی برنج دو کشاورز که یک نوع محصولی مثل برنج طارم هاشمی دارند، و در مزرعه‌های متفاوتی کشت می‌کنند، ترکیب نمی‌شود. به این دلیل که باید دستمزد تبدیل شالی به برنج سفید از کشاورزان دریافت شود. بنابرین خالص‌ترین برنج در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.


برنج عمده مخصوص رستوران


برنج ایرانی، بهترین طعم و پخت را برای مشتریان رستورانی دارد؛ به همین دلیل کترینگ هتل‌ها و رستوران‌های درجه یک کشور از برنج ایرانی در آشپزخانه‌های‌شان استفاده می‌کنند. سرآشپزهای حرفه‌ای به‌دلیل پخت عالی، عطر فوق‌العاده، و همچنین طعمی لذت‌بخش، برنج ایرانی را به مدیران صنایع غذایی پیشنهاد می‌دهند.
اما مسئله مورد انتظار این است که برنج عمده رستورانی از کجا بخریم، یا تهیه کنیم؟ یکی از روش‌هایی که به سادگی می‌توانید برنج با کیفیت برای رستوران خود داشته باشید، خرید عمده برنج رستورانی از کارخانه «برنج‌اول» است. این پایگاه می‌تواند برنج مرغوب را بدون هیچ واسطه‌ای با قیمت تولید در اختیار شما قرار دهد.

نکات پخت برنج رستورانی

عمده برنج ایرانی در شمال کشور کشت و تولید می‌شود؛ بنابرین بهترین روش خرید برنج رستورانی به‌صورت انبوه، خرید مستقیم از کارخانه شالیکوبی است. در این کارخانه برنج مخصوص رستوران همیشه تأمین می‌گردد.

اهمیت برنج ایرانی رستوران

مهمترین مسئله‌ای که مشتری هنگام سفارش غذا در رستوران رستوران انتظار دارد، این است که برنج خالص و درجه یک ایرانی در منوی غذایی آن رستوران وجود داشته باشد. یعنی برنجی که خوش عطر و طعم باشد. در اینجا می‌خواهیم مزایای استفاده از برنج ایرانی در رستوران را برای شما توضیح دهیم. زمانی که درمورد پخت برنج صحبت می‌کنیم؛ عطر برنج و میزان قد کشیدن آن اهمیت زیادی در ممتاز بودن آن پیدا می‌کند.

نکات پخت برنج رستورانی

البته که برنج همه چیز تمام، در هر رستورانی دیده نمی‌شود؛ اما رستوران‌دارانی که به غذای مشتریان اهمیت می‌دهند، قطعاً به‌جای برنج ارزان قیمت خارجی، از «برنج اعلای ایرانی» در منوی غذایی رستوران خود استفاده می‌کنند. چرا که رضایت مشتری، موجب برگشت دوباره و حضور در وعده‌های دیگر را به همراه خواهد داشت.

انواع برنج رستورانی

برنج رستورانی با انواع مختلفی در بازار موجود است. از برنج ارزان قیمت خارجی تا برنج فوق‌اعلای ایرانی که بعضاً قیمت بالاتری دارند. معمولاً فروشگاه تهیه غذای آماده از انواع برنج خارجی استفاده می‌کنند؛ و رستوران‌های چندستاره با برنج باکیفیت ایرانی در طبخ غذا از مشتریان خود حمایت می‌کنند. انواع برنج رستورانی در بازار با توجه به قیمت و کیفیت آن دسته‌بندی می‌شوند.

  • برنج ارزان قیمت خارجی رستورانی
  • برنج رستورانی ارزان قیمت ایرانی
  • برنج ارزان رستورانی پرمحصول
  • برنج رستورانی درجه یک ممتاز

برنج رستورانی ارزان قیمت خارجی شامل برنج طبیعت پاکستانی، هندی 1121، خاطره، هایلی و...است. همچنین برنج درجه یک ایرانی از قبیل برنج خانواده طارم محلی و هاشمی؛ و همچنین برنج پرمصول می‌شود.

وزن هر پرس برنج رستوران


با توجه به استفاده از برنج ایرانی به وزن 160 گرم در هر پیمانه پخت در رستوران و همچنین مصرف بیشتر برنج خارجی به وزن 180 گرم در هر پیمانه در پخت چلو یا پلوی رستورانی، با یک محاسبه سرانگشتی متوجه می‌شویم، که تفاوت قیمت زیادی در هزینه تهیه مواد اولیه برای رستوران‌دار نخواهد داشت. لذا استفاده از برنج ایرانی به‌نفع رستوران و مشتریان شما خواهد بود. البته اگر برنج مصرفی رستوران را از کارخانه و تولیدکننده منصف تهیه کنید، این سود برایتان دوچندان خواهد شد.
 

نکات پخت برنج رستورانی

بنابرین پیشنهاد ما این است که در زمان مناسب به خرید برنج تازه از کارخانه بپردازید؛ و همچنین خودتان برای کهنه شدن از آن نگهداری کنید. معمولاً برنج کهنه قیمت گرانتری خواهد داشت. برنج تازه به‌دلیل تولید فصل، و عرضه به تاجران برنج، قیمت مناسب و پایین‌تری دارد.

قیمت برنج رستورانی


شناخت انواع برنج خارجی و ایرانی کار بسیار دشوار و تخصصی خواهد بود؛ به‌همین جهت تفاوت در قیمت‌های برنج همواره باعث نگرانی و سردرگمی خریداران برنج است. انواع قیمت برنج رستورانی در فروشگاه‌های معتبر نیز دیده می‌شود. اگر جستجوگر مرجعی مورد اطمینان در مورد قیمت روز برنج هستید، ما سایت تخصصی «برنج‌اول» را به شما معرفی می‌کنیم؛ که قیمت انواع برنج رستورانی را به‌روز نگه داشته است.

سخن پایانی

با نکاتی برای تهیه بهترین برنج رستورانی در این مقاله با شما همراه بودیم. امیدواریم که مفید واقع شده باشد، تا بتوانید به‌درستی برنج مخصوص رستوران خود را تهیه کنید؛ و چنانچه نیاز باشد، خودتان را برای خرید برنج عمده رستورانی آماده کنید. ما انواع برنج رستورانی و قیمت آن را به شما معرفی کردیم، و دلیل آورده‌ایم تا به‌راحتی انتخاب کنید که برنج ایرانی برای رستوران چه اهمیتی دارد! در پایان دعوت می‌شوید تا از سایت مرجع کارخانه «برنج‌اول» بازدید نمایید؛ و از مطالب و مقالات تخصصی آن نهایت بهره را ببرید.
 

 

 
نظرات ارسال شده ( 0 )
جستجوی برچسب
اخبار شهر شیراز
تصویر تصادفی
کباب کباب بلدرچین

رستوران های ایرانی © 2009