رستوران های ایرانی شیراز

کلاس آموزش آشپزی ایرانی-سنتی-رستورانی–بهترین آموزشگاه

 
غذاهای ایرانی از ساده و سنتی گرفته تا حرفه ای و رستورانی همه جزو غذا های لذیذ و پرطرفدار هستند. تنوع غذا های ایرانی نشانه ی غنی بودن فرهنگ و تمدن ایران عزیزمان است که در جهان شهره خاص و عام است.

آموزش انواع خوراک های ایرانی و رستورانی و سنتی
 
غذا های ایرانی و سنتی که آنقدر تنوع دارند که هر شخصی با هر سلیقه و ذائقه ای می تواند از آنها لذت ببرد. همچنین از لحاظ ارزش غذایی، دارای تمامی پروتئین ها، ویتامین ها و به طور کلی مواد مغذی که بدن به آن نیاز دارد.
 

واسه ناهار یا شام چی بپزیم اونم غذای ایرانی سنتی

اما با توجه به این همه تنوع غذایی باز هم خانم ها و آقایون آشپزی هستن که هنوز نمی دونن برای ناهار و یا شما باید چی بپزن و کلمه وای چی بپزیم یکی از دغدغه های روزمره شده که ما رو به سمت فست فود خوردن سوق میده.
 

آشپزی ایرانی و سنتی برای خانم ها و آقایون 

آموزشگاه آشپزی سرآشپزان - کلاس آشپزی ایرانی

اگر شما هم در منزل آشپزی می کنید با یادگیری غذاهای ایرانی و سنتی می توانید حق انتخاب بیشتری داشته باشید و برای تهیه شام یا نهار از تنوعی که در آشپزی ایجاد می کنید لذت ببرید و لحظات و خاطرات ماندگارتری در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی و دوستانه ایجاد کنید.

 

آشپزی ایرانی و رستورانی برای آشپز ها مبتدی و حرفه ای 

ممکنه شما یک آشپز مبتدی یا حرفه ای باشید که در یک مجموعه غذایی مثل رستوران، کافه و یا هتل مشغول به کار هستید. با آموزش و یادگیری غذا های ایرانی و آشنایی با تنوع و نحوه پخت و دستور عمل ( رسیپی و گرماژ غذا ) می تونید جایگاه شغلی خودتون رو در اون مجموعه تثبیت و یا ارتقا بدین.
با ما همراه باشید تا شما رو با مسیر یادگیری غذاهای ایرانی، سنتی و رستورانی آشنا کنیم.
 

مسیر یادگیری و آموزش غذا های ایرانی سنتی و رستورانی 

همه می دونیم یادگیری یک امر تدریجی هست که نیاز به تمرین و تکرار داره. در مسیر یادگیری یکی از مهمترین مولفه ها استاد و یا راهنماست که بتونه شما رو به یک مسیر استاندارد و عاری از هر گونه خطا راهنمایی کنه.
هرچند انسان میتونه به صورت شخصی هم شروع به یادگیری کنه و با آزمون و خطا اون مهارتی رو که می خواد رو یاد بگیره. مثلاً فکر کنید شما علاقه مند به مکانیکی خودرو هستید باید توجه کنید که مهارت و تخصص شما مستقیماً با سلامت وسایل نقلیه در ارتباط هست.
خوب حالا در این مسیر شما می تونید به صورت فردی با تست و تجربه و آزمایش یاد بگیرید یک ماشین رو تعمیر کنید، اما در این مسیر چقدر باید انرژی و زمان رو هزینه کنید تا به این مهارت دست پیدا کنید تازه اگر در نظر بگیریم تمامی امکانات مورد نیاز برای یادگیری در اختیارتون باشه. 
قطعا مسیر سخت و دشواری خواهد بود و شما در طول مسیر با توجه به شکست های پی در پی ممکنه جا بزنید و ادامه ندید و اگر هم ممارست به خرج بدین و از شکست ها درس بگیرید قطعا شما فقط به صورت تجربی آموخته اید و هیچ دانش و تئوری استانداردی پشت این مسیر نیست.
اما یک انتخاب هوشمندانه دیگر اینه که مسیر یادگیری رو با یک استاد دلسوز و دارای تجربه پیش ببرید که دارای دانش تئوری و تجربه عملی است. چقدر قضیه فرق میکنه و شما در وقت و انرژی و سرمایه خود بسیار صرفه جویی خواهید کرد.
آموزشگاه آشپزی سرآشپزان با مدیریت استاد مهدی حصاری منش دقیقا به دنبال همین رسالت هست که بتونه تجربیات و دانش خودش رو در اختیار علاقه مندان قرار بده تا بتونن به تخصص و مهارت های مورد نیاز و مورد علاقشون با کمترین هزینه، انرژی و زمان دست پیدا کنند.
اگر شما تمرین و تکرار داشته باشید و به آَشپزی عشق بورزید و در این مسیر جدی باشید آموزشگاه آشپزی سرآشپزان شما رو به یک متخصص یا سرآَشپز تبدیل میکنه. با آموزش های استاندارد و متد های به روزی که داره قطعا برای کسانی که حرفه ای هم هستند، بسیار اطلاعات مفید و جذابی خواهد داشت.


تلفن های تماس جهت مشاوره 

۰۲۱۴۴۳۳۸۷۴۹ – ۰۲۱۴۴۸۲۱۳۸۲ – ۰۹۱۲۷۱۵۲۷۰۲


یادمون باشه یک آشپز، مسئولیتی مهمتر از یک پزشک رو بر عهده داره زیرا به صورت مستقیم بر سلامت جسم و روان انسان ها تاثیر میذاره ...
 

درباره سرآشپزی مهدی حصاری منش و آموزشگاه آشپزی سرآشپزان در تهران

گروه بین المللی سرآشپزان با مدیریت شف مهدی حصاری منش بیش از 15 سال هست که در صنعت غذا و نوشیدنی فعالیت دارد. در ابتدای کار این گروه بین المللی به راه اندازی رستوران سنتی و فرنگی، مشاوره و راه اندازی هتل – کافه- فودکورت و فست فود  مشغول بود و در این زمینه در ایران و خارج از ایران خدمات ارائه می داد. 
با گذشت زمان، سرآشپز مهدی حصاری منش متوجه خلع وکمبود تخصص در نیروی انسانی مجموعه های غذایی، در رستوران ها و هتل ها شد و با درخواست ارگان های مختلف اعم از دولتی و خصوصی وارد عرصه آموزش تخصصی کارمندان هتل ها و رستوران ها شد. 

آموزش پرسنل رستوران - مهدی حصاری منش
 
در این مسیر با توجه به درخواست بالای علاقمندان، گروه سرآشپزان با بررسی و تحقیق در این حوزه تصمیم بر تاسیس آموزشگاه آشپزی سرآشپزان گرفت که موفق به برگزاری دوره های حضوری آشپزی و همچنین ویدیو های آموزشی برای شرکت کنندگان غیر حضوری کرد که با استقبال علاقمندان در ایران و خارج از ایران روبه رو شد.
آموزشگاه آشپزی سرآشپزان به صورت ماهیانه 3 تا 5 دوره ی آموزشی با کیفیت بالا برگزار می کند و سالیانه بیش از 500 دانشجو در سراسر جهان دارد.

آکادمی سرآشپزان - کلاس آشپزی ایرانی و سنتی - رستورانی در آموزشگاه

معرفی دوره ی آشپزی ایرانی سنتی و رستورانی در آموزشگاه آشپزی سرآشپزان

دوره یا کلاس آشپزی  ایرانی و رستورانی سرآشپزان به صورت نیمه خصوصی برگزار می شود که باعث افزایش کیفیت یادگیری برای دانشجویان و علاقمندان می گردد.

 همین امر باعث تعامل بیشتر بین دانشجویان و استاد در طول دوره است که با توجه به جو و محیطی صمیمی، دانشجو به راحتی می تواند سوالات خودش را در طول دوره از استاد بپرسد و با چالش ها به صورت عملی روبه رو شود.
 

ابتدا آموزش مقدمات آشپزی در کلاس آشپزی ایرانی و سنتی

- در کلاس آشپزی ایرانی و رستورانی ابتدا با مبانی کلی آشپزی آشنا می شویم. مثلاً با انواع ابزار و ادوات آشپزی و بعد از اون نحوه کار به صورت استاندارد و صحیح با لوازم آشپزی رو یاد می گیریم. (مثلا آشنایی با انواع چاقوی آشپزی و انواع تخته کار و کاربرد اونها)
- در گام بعدی ایمنی کار در آشپزخانه آموزش داده میشه. همانطور که می دانید قلب خانه و یک مجموعه غذایی آشپزخانه است و بسیاری از لوازم مخاطره آمیز و حادثه خیز در آشپزخانه قرار دارد.

- در گام بعدی به آموزش انواع ادویه و ادویه شناسی می پردازیم اگر دانش ادویه را یاد نگیریم بسیاری از غذا ها خروجی خوشمزه ای نخواهند داشت. ادویه علاوه بر اینکه به عنوان طعم دهنده اصلی غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد باعث نگه داری بهتر غذا نیز می شود.
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید و یا از وب سایت آکادمی آشپزی سرآشپزان دیدن کنید.
 

Bestchefs.academy

تلفن های تماس جهت مشاوره 

۰۲۱۴۴۳۳۸۷۴۹ – ۰۲۱۴۴۸۲۱۳۸۲ – ۰۹۱۲۷۱۵۲۷۰۲

 
جستجوی برچسب
اخبار شهر شیراز
تصویر تصادفی

رستوران های ایرانی © 2009