رستوران های ایرانی شیراز

برپایی نمایشگاه ضیافت در شیراز

نمایشگاه ضیافت در شیراز,www.res2ran.com

فرماندار شیراز گفت: دو نمایشگاه ضیافت برای عرضه مستقیم مایحتاج اولیه روزه‌داران در این شهر برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان ,جواد زرین کلاه در جلسه ستاد تنظیم بازار شیراز گفت: این دو نمایشگاه در بلوار مدرس خیابان شهید دوران و محل نمایشگاه بین‌المللی شهرک گلستان به طور همزمان افتتاح می‌شود.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان نظارت بر قیمت‌ها و بازار در سطح شهرستان شیراز تشدید شده است.

فرماندار شیراز تصریح کرد: اکیپ‌های بازرسی مشترک متشکل از بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان فارس به همراه نمایندگان فرمانداری، مجمع امور صنفی، مرکز بهداشت و اداره کل تعزیرات از نهم تیرماه در قالب طرح ویژه نظارت بر بازار فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.

رئیس ستاد تنظیم و کنترل بازار شهرستان شیراز با بیان این‌که نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی نیز در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان، امسال نیز علاوه بر برپایی نمایشگاه ضیافت در شمال شهر، نمایشگاهی دیگر همزمان مشابه این نمایشگاه در جنوب شیراز در خیابان شهید دوران به منظور تأمین مایحتاج اولیه روزه‌داران از قبیل برنج، روغن، مرغ، گوشت منجمد، شکر و ... با نرخ مصوب در 15 تیرماه افتتاح و تا بیست و یکم این ماه ادامه می‌یابد.

فرماندار شیراز خاطرنشان کرد: عرضه کالا با قیمت مصوب تنها در دو نمایشگاه ضیافت نیست بلکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 20 بازارچه محلی شهرداری و 300 فروشگاه نیز نسبت به ارائه خدمات و کالا با نرخ مصوب برای تنظیم بازار اقدام می‌کنند.

وی در پایان از تمام شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران‌فروشی مراتب را به واحد بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان فارس و اداره تعزیرات گزارش دهند.

 

 

 
نظرات ارسال شده ( 0 )
جستجوی برچسب
اخبار شهر شیراز
تصویر تصادفی
پیتزا آلفردو

رستوران های ایرانی © 2009