رستوران های ایرانی شیراز

برگزاری سمینار نشان حلال در شیراز

 سمینار آشنایی با نشان حلال سه شنبه 17 مردادماه توسط شرکت ثریا در شیراز برگزار گردید . 

 سمینار نشان حلال res2ran.com

در این سمینار که توسط جناب آقای مهندس طباطبایی فوق لیسانس صنایع غذایی و از اساتید این مجموعه ارائه گردید مباحثی پیرامون این نشان مطرح شد که خلاصه آن را در ادامه می خوانید . 

سمینار نشان حلال res2ran.com 

این نشان همان طور که از نامش پیداست از مفاهیم شرعی گرفته شده است . پایه و اساس استاندارد حلال از آیه 114 سوره نحل گرفته شده که می فرماید : 

پس شما مومنان از آنچه خدا روزی حلال و پاکیزه شما قرار داده تناول کنید و شکر نعمتش به جای آرید,اگر حقیقتا خدا را می پرستید.

در واقع این دو مفهوم(حلال و پاکیزه) پایه استانداردهای نشان حلال را تشکیل میدهند. بر این اساس نشان حلال از یک جهت بحث شرعیات و حلال بودن را مطح می نماید و از سوی دیگر بحث ایمنی مواد را تضمین میکند. 

این مفهوم ابتدا از کشور مالزی آغاز گردید و تنها مختص به مواد غذایی بود . در حال حاضر این گواهینامه نه تنها برای مواد غذایی و شرکت های تولید مواد غذایی که طیف وسیعی از مواد شامل انواع دارو ، مواد آرایشی بهداشتی و حتی خدمات حلال را شامل می گردد . 

نشان حلال

گواهینامه حلال که یک گواهینامه بین المللی است در انواع مختلفی مانند گواهی محل ، گواهی محصول ، گواهی سالانه و ... ارائه می گردد. 

پس از پایان سمینار متقاضیان جهت دریافت گواهینامه در محل شرکت ثبت نام نمودند و به خاطر شرکت در این سمینار از 10 درصد تخفیف بهره مند گردیدند. 

هم اینک این گواهینامه توسط شرکت ثریا جهت مجموعه ها و شرکت های تولیدی ارائه می گردد . در صورت تمایل به دریافت این گواهینامه معتبر بین المللی میتوانید با شماره 0711-2283852 و یا همراه 09173383378 تماس حاصل نمایید. 

 

 

 
نظرات ارسال شده ( 0 )
جستجوی برچسب
اخبار شهر شیراز
تصویر تصادفی
صبحانه پنکیک اسفناج

رستوران های ایرانی © 2009