رستوران های ایرانی شیراز

گفتگوی خبرنگار مهر با مدیریت وبسایت res2ran.com

جاذبه رستورانهای شیراز به گردشگران معرفی شود

شیراز - خبرگزاری مهر: دبیر سمینار رستورانها و فست فودهای استان فارس بر ارائه و معرفی جاذبه های رستورانهای شیراز به مسافران تاکید کرد.
گفتگوی خبرنگار مهر با محسن منوریان مدیریت وبسایت رستوران.کام
 
به گزارش خبرنگار مهر، محسن منوریان ظهر سه شنبه در حاشیه دومین سمینار رستورانها و فست فود های استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: یکی از بهترین و موثرترین جاذبه های شهرهای توریستی دنیا رستورانها و فست فودهاست که در شهر شیراز به عنوان یک شهر توریستی باید به این موضوع توجه شود.
 
وی ادامه داد: طی چندین سال گذشته نوع نگرش مردم استان فارس و شهر شیراز به غذاهای فست فودی و در کل غذاهای رستورانی تغییرات فراوانی کرده که در این میان باید امکانات زیرساختی دسترسی آسان به این مراکز نیز فراهم شود.
 
دبیر سمینار رستورانها و فست فودهای استان فارس با بیان اینکه برای رسیدن به نقطه مطلوب باید رستورانها و فست فودها برای توریستها و مسافران شناخته شده باشند، گفت: شهر شیراز و استان فارس داری تاریخ کهن باستانی است که در این راستا غذاهای سنتی شیراز می تواند جاذبه های فراوانی در جهت جذب تورسیت و مسافران به این شهر داشته باشد.
 
منوریان تصریح کرد: همانگونه که در جهت جذب گردشگر و مسافران هر روزه شاهد تبلیغات فراوان هستیم باید بر روی غذاهای سنتی شیراز و از طرفی رستورانها و فست فودهای پیشرفته نیز تبلیغات شود تا مسافران از تنوع غذایی در این استان نیز مطلع شوند.
 
وی با بیان اینکه تامین ذائقه توریست و مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: وجود و اطلاع رسانی کافی از فعالیت رستورانها و فست فود هایی با طبخ غذاهای مختلف دنیا به راحتی می تواند وجود مسافران و گردشگران را در شیراز و استان فارس تضمین کند.
 
 دبیر سمینار رستورانها و فست فود های استان فارس افزود: در تمامی کشورهای دنیا مسافران قبل از رسیدن به مقصد از تمامی امکانات یک کشور یا یک شهر مطلع می شوند و به غیر از انتخاب محل اسکان و مکانهای گردشگری، رستورانها و فست فودهای معروف و متنوع را نیز انتخاب می کنند.
 
محسن منوریان تصریح کرد: چنین امکانی تا چند سال پیش مهیا نبود تا اینکه گروهی از محققین و دانشجویان اقدام به راه اندازی مرکز اطلاع رسانی در خصوص رستورانها و فست فودهای شیراز کردند که با استفاده از این مرکز می توان به راحتی از وجود رستورانها و فست فودهای مختلف در شیراز مطلع شد.
 
وی تاکید کرد: این مرکز اطلاع رسانی باید هرچه سریعتر اطلاعات دقیق تری را در خود ذخیره کند تا مسافران و توریستهایی که شیراز را به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند از جاذبه های غذایی شیراز نیز استفاده کنند.
 
 
نظرات ارسال شده ( 1 )
  • مجتبی  در تاریخ 6 آذر 1390 :

    خبرگزاری انتخاب: جاذبه رستوران های شیراز به گردشگران معرفی می شود http://www.ebtekarnews.com/Ebtekar/News.aspx?NID=85111


جستجوی برچسب
اخبار شهر شیراز
تصویر تصادفی

رستوران های ایرانی © 2009