رستوران های ایرانی شیراز

انتخاب آقای کورش صالحی به عنوان نائب رئیس اول اتحادیه کشوری

 

کورش باصری صالحی res2ran.com

انتخابات اتحادیه کشوری صنف رستوران و سلف سرویس با حضور بیش از 110 نفر از اعضای هیات مدیره اتحادیه های رستوران داران سراسر کشور برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار فارس فود نیوز از 20 نفر کاندیدای شرکت کننده در این انتخابات در نهایت سید علی اصغر میر ابراهیمی از تهران با 76 رای ، کوروش باصری صالحی  از شیراز با 68 رای ، حسین ملت از اصفهان با 60 رای ، میر موسی رئیس حسینی از تهران با 47 رای ، افشین جمشیدی  لاریجانی  از مازندران با 40 رای ، امیر حسین عکاف زاده از اصفهان با 31 رای و محمد رحمتی  از اصفهان با 23 رای به ترتیب بعنوان اعضای هیات مدیره این اتحادیه انتخاب شدند.
 
 سید علی اصغر میر ابراهیمی رئیس اتحادیه صنف رستوران و سلف سرویس های تهران در این باره به خبرنگار ما گفت : تشکیل اتحادیه کشوری رستوران با توجه به رشد قابل ملاحظه رستوران ها ، طی چند سال اخیر در کشور یک امر ضروری و مهم تلقی می شود .
 
 وی افزود  قیمت گذاری یکپارچه ، آموزشی نیروی انسانی فعال د راین صنف تهدید و تدوین ضوابط و استانداردهای جدید و به روز در این صنعت ، همکاری و تعامل بیشتر با صنایع و صنوف مرتبط با رستوران ، تشکیل بانک های اطلاع رسانی و ... از مهمترین اهداف اتحادیه کشوری رستوران ها به شمار می رود.

( برگرفته از وبسایت  اتحادیه صنف رستوران داران تهران  etehadieh.org )

 در این انتخابات آقای کورش صالحی (ریاست اتحادیه صنف رستورانها و سالنهای پذیرایی شیراز)  به عضویت هیات مدیره اتحادیه کشوری و سپس بعنوان نایب رئیس اول اتحادیه کشوری انتخاب شدند.

وبسایت res2ran.com بدین وسیله انتخاب شایسته آقای صالحی بعنوان نایب رئیس اول اتحادیه کشوری را تبریک عرض می نماید . 

 

 
نظرات ارسال شده ( 6 )
  • مجتبی  در تاریخ 24 خرداد 1390 :

    آقای صالحی خودشون رستوران هم دارن؟


  • مدیریت  در تاریخ 24 خرداد 1390 :

    بله ، مجموعه شاطر عباس ، رستوران بزرگ ستاره و چلوکبابی نایب از رستوران های ایشون می باشد .


  • عادل شقیع پور  در تاریخ 28 خرداد 1390 :

    با سلام بنده هم به نوبه خودم انتخاب شایسته جناب آقای صالحی را نبریک عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی خواستارم. لازم به ذکر است بنده به عنوان نماینده تام الختیار شرکت ....... در اتحادیه رستوران داران تهران بنا به الزام قانونی ماده 71 ق.ن.ص و با همکاری اتحادیه معظم رستوران داران تهران ، در حال تجهیز واحد صنفی به صندوق های مکانیزه فروش میباشم.


  • Burchard  در تاریخ 26 تیر 1390 :

    Haha, shouldn\\\'t you be chraigng for that kind of knowledge?!


  • محمد رحمتی  در تاریخ 6 بهمن 1390 :

    جناب آقای صالحی از مردان خوب و درستکاری می باشد.


  • مهدی جیده  در تاریخ 1 مهر 1397 :

    با امید توفیق و پیروزی روز افزون برای اقای مهندس صالحی عزیز


جستجوی برچسب
اخبار شهر شیراز
تصویر تصادفی
ساندویچ کالباس

رستوران های ایرانی © 2009