رستوران های ایرانی شیراز

افزودن لینک دستور طبخ به اطلاعات منوی غذا

دسترسی آسان به دستور طبخ غذا ها 

 

احتمالا برای همه شما دوستان حداقل یک بار پیش آمده که نام یک غذای ناآشنا را در منوی یک رستوران ببینید . اما عکس العمل شما در این زمان چیست ؟ از سایر دوستان پرس و جو میکنید ؟! خدمه رستوران را صدا زده و اطلاعات مورد نظر را از آنها جویا میشوید ؟! و یا از سفارش این غذا صرف نظر کرده و به بررسی سایر گزینه ها می پردازید ؟! 

همچنین برای خانم ها و آقایان علاقمند به آشپزی به مراتب پیش آمده که غذای لذیذی را  میل کرده باشند و سپس به دنبال دستور طبخ آن باشند . و یا شاید همیشه علاقمند به تهیه خوراک های متنوع بوده و از خوردن غذاهای تکراری بیزار باشند !؟ 

جهت رفع نیاز های ذکر شده گروه رستوران.کام مجموعه نسبتا قابل قبولی از دستور طبخ انواع غذاها گردآوری نموده است که مطمئنا هر روز در حال تکمیل شدن می باشد . 

و حالا با توجه به نیاز به دسترسی سریع تر دوستان به این دستور طبخ ها ، آنها را به منو های غذای رستوران های مرتبط نمودیم تا هنگام پیمایش منو های رستوران ها ، در صورت تمایل بتوانید مستقیما به دستور طبخ غذای مربوطه در منوها مراجعه نمایید . 

لینک دستور طبخ غذا ها res2ran.com

برای این منظور با توجه به تصویر فوق ، شما میتوانید در منوی هر رستورانی در وبسایت رستوران.کام ، وارد قسمت توضیحات غذای مربوطه شده (با کلیک روی نام غذا ) و توسط لینک دستور طبخ (مشخص شده در تصویر فوق ) به صفحه مورد نظر هدایت گردید . 

امیدوارم این امکان جدید بتواند برخی از نیاز های دوستان را مرتفع سازد . 

منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات شما در این خصوص هستیم . 

 

 
نظرات ارسال شده ( 1 )
  • مهدی معین درباری  در تاریخ 9 فروردین 1391 :

    اگر در ست باشد عالی است


جستجوی برچسب
اخبار شهر شیراز
تصویر تصادفی
دسر و شیرینی بستنی

رستوران های ایرانی © 2009