رستوران های ایرانی شیراز

برگزاری جشنواره غذا در شیراز

 

جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی (ع)  - جشنوراه غذا - Res2ran.com

( اگر میخواهید پنجشنبه یا جمعه این هفته  غذا بیرون صرف کنید ، سفره بزرگتری بیاندازید تا کودکان نیازمند هم میهمان شما باشند )   

 

جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی (ع)  با همکاری سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری شیراز ، زیر نظر سازمان بهداشت ، اقدام به برگزاری جشنوراه غذا نموده است . 

قرار است در این جشنواره بیش از سی نوع غذا در وعده های ظهر و عصر و شب تهیه و به فروش برسد ، تا از درآمد حاصله صرف امور خیر  به نفع خانواده های تحت پوشش جمعیت گردد . 

مکان : بوستان خلد برین 

زمان : 11 و 12 آذر 89 - از ساعت 11 الی 21 

 

خلاصه ای در باره جمعیت : 

جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی (ع) اولین جمعیت غیر سیاسی ، اجتماعی دانشجویی ایران است که با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه مبارزه با معضلات اجتماعی به ویژه کودکان ، خانواده های محروم و بی بضاعت و دارای مجوز از وزارت کشور و همچنین دارای مقام مشورتی خاص در شورای امور اقتصادی-اجتماعی سازمان ملل متحد و صدها عضو فعال از میان دانشجویان ، اساتید دانشگاهها و سایر اقشار جامعه هم اکنون در شیراز بیش از100 خانوار را به صورت دائم تحت پوشش دارد و به صورت داوطلبانه به نفع محرومین جامعه خدمت می کند.

 جشنواره غذای جمعیت امداد دانشجویی- مردمی امام علی (ع) با هدف معرفی جمعیت و طرحهای آن به اقشار مختلف جامعه و نیز درآمدزایی به نفع خانواده های تحت پوشش، در تاریخ 11 و 12 آذر ماه در بوستان خلدبرین برگزار می گردد.

 

و اما حامیان این طرح   : 

www.Res2ran.com

فست فود شن 

فست فود جیوانی 

فست فودهای زنجیره ای ایرانویچ 

فست فود ژابیژ 

دایتی 

نستله 

رستوران شرزه 

رستوران شاطر عباس 

فست فود هایلار 

چاپ حافظ 

 

 
نظرات ارسال شده ( 0 )
جستجوی برچسب
اخبار شهر شیراز
تصویر تصادفی
سالاد تایلندی

رستوران های ایرانی © 2009