رستوران های ایرانی شیراز

نوین فرم معماری - نیارش

اطلاعات اصلی

نوین فرم معماری - نیارش
گروه : دکوراسیون
شهر تهران ( 021 )
آدرس دفتر مرکزی:
تلفن : 091xxxxx [نمایش]

مرجع تخصصی طراحی و اجرای رستوران
گروه معماری نیارش \" شرکت نوین فرم معماری \" از سال 1382 رسما فعالیت خود را در زمینه ی معماری و معماری داخلی و به طور تخصصی طراحی و ساخت رستوران آغاز نمود ، این گروه در زمینه ی طراحی و ساخت مجموعه های غذایی به عنوان مشاور و پیمانکار در تمامی مراحل پروژه \" از امکان سنجی تا افتتاحیه \" در کنار کارفرمایان و برند های بزرگ رستوران های زنجیره ای بوده است .

فعالیت نیارش شامل موارد زیر می باشد :

1. طراحی آشپزخانه ی صنعتی با آخرین استاندارد های بین المللی

2. طراحی دکوراسیون داخلی و فضای معماری پروژه

3. محاسبات و طراحی نقشه های MEP \" تاسیسات مکانیکی و الکتریکی \"

4. برآورد هزینه های اجرایی پروژه

5. تهیه ی متریال و اجرای کامل پروژه

مهندسان گروه نیارش پس از گذراندن دوره های آموزشی طراحی آشپزخانه ی صنعتی در امارات متحده ی عربی \" آمریکانا کمپانی \" (KFC – PIZZA HUT – HARDEE,S , .... ) توانسته اند از مهارت بالایی در طراحی آشپزخانه ی صنعتی با تکنیک های روز دنیا بهره مند شوند و این آموزش ها پس از تجربه ی طراحی و ساخت بیش از 140 رستوران ، فود کورت ، فست فود و کافی شاپ به یک تخصص تبدیل شده است .

رعایت نکات بهداشتی در طراحی و ساخت مجموعه جهت اخذ مجوز های بهداشت و امکان شستشوی مکرر محیط و در کنار آن رعایت اصول ایمنی در طراحی و اجرای الکتریکال و مکانیکال مانند سیستم ارت و محافظ جان در تابلو های برق ، ارتفاع استاندارد پریزها و لوله های گاز برای هر دستگاه و مسیر های مناسب عبور تاسیسات از نکات مهمی هستند که رعایت نکردن آنها ممکن است فاجعه به بار بیاورد .

ایده کلی در طراحی و ساخت پروژه های شرکت نوین فرم معماری عبارت است از تئوری عملکرد گرایی مدرن به گونه ای که همه چیز در راستای بهترین عملکرد مجموعه \" که همان بهترین سرویس دهی به مشتری و بالاترین فروش می باشد \" قرار می گیرد و به همین دلیل طراحی همیشه از آشپزخانه ی صنعتی آغاز میشود که قلب تپنده ی مجموعه است .

در فضاهای مختلف با توجه به کانسپت های غذایی متفاوت سعی شده است از سبک های معماری متناسب با آنها \" مدرن ، کلاسیک ، پست مدرن و ...\" استفاده شود ، در کنار آن استفاده از مواد و مصالح با دوام و قابل شستشو از نکات کلیدی طراحان نیارش است .

هنرمندان و معماران نوین فرم معماری با تکیه بر دانش روانشناسی رنگ ، جسورانه رنگ های مورد نظر خود را انتخاب و کنار هم می گذارند تا با ایجاد کمپوزیسیون های متعادل و بهره گیری از نور و سایه روشن ها ، یک فضای معماری خاص و یونیک را خلق نمایند .

تمامی تلاش مدیران نیارش این است که آشنایی و مراجعه ی شما به این شرکت ، یکی از بهترین تجربیات شما باشد .
www.novinforms.com
09126198636
09124406228

مرکز تخصصی مشاوره طراحی و ساخت فست فود و رستوران
با طراحی و اجرای بیش از 140 رستوران
دکوراسیون و معماری داخلی
مشاوره
طراحی آشپزخانه صنعتی
طراحی رستوران
طراحی فودکورت
طراحی فست فود
طراحی کافی شاپ
www.novinforms.com
09126198636
09124406228
http://www.sketch-fathi.blogfa.com

پیشنهاد این صفحه به دوستان
نام و ایمیل دوست خود را در زیر وارد کرده و لینک صفحه فعلی را برای او بفرستید

رستوران های ایرانی © 2009