رستوران های ایرانی

رستوران داری

نخستین همایش ملی رستوران 29 خردادماه سال جاری (89) برگزار خواهد شد.


 برگزاری نخستین همایش ملی رستوران در تهران - res2ran.com

 

نخستین همایش ملی رستوران به همراه نمایشگاه جنبی آن 29 خردادماه سال جاری در تهران بر گزار خواهد شد.

  معصومه موسی وند دبیر اجرایی نخستین همایش ملی رستوران ،توسعه فروش و ارتقای کیفی با اعلام مطلب فوق افزود: در این همایش که با همکاری اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهــران، اتحادیـه صنف پزندگــــان شمیـران و اتحادیـه هتل داران استان تهـران برگزار می شود ، ضمن بررسی راهکارهای ارتقای کیفی ارایه خدمات در صنعت رستوران و صنایع و خدمات همکار در ایران و سایر نقاط جهان، نمونه های موفق نیز مورد بررسی و قدردانی قرارخواهند گرفت.
بررسی و معرفی راهکارهای توسعه فروش نیز از دیگر محور های این همایش خواهد بود.
وی با بیان این نکته که در این همایش بیش از 500 رستوران و هتل دار حضور خواهند داشت ادامه داد: با توجه به تقاضای روز افزون سرمایه گذاری در صنعت رستوران داری کشور لزوم گردهمایی صاحبان و فعالان این صنف جهت بررسی چالش های موجود بیش از پیش نیاز می شود، لذا برگزاری همایش ها و سمینارها فرصتی را پدید می آورد تا اطلاعات آکادمیک و دانش به روز به روز این صنعت در اختیار متقاضیان قرار گیرد .
وی با اشاره به نمایشگاه جنبی این همایش گفت: در این نمایشگاه جدیدترین تکنولوژی، محصولات و خدمات مرتبط با صنعت رستوران داری عرضه و معرفی خواهند شد.
همایش ملی رستوران 29 خردادماه سال جاری در مجموعه فرهنگی تلاش واقع در چهار راه پارک وی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت حضــور در این همایـــش و نمایشگاه و یا کسب اطلاعــات بیشتر می توانند با شماره تلفن 09173383378  تماس حاصل فرمایند.

res2ran.com