رستوران های ایرانی

رستوران گردی

رستوران گردی در فست فود نمک آذر 91

 فست فود نمک، آذرماه 91

فست فود نمک res2ran.com 

احتمالا در مورد غارهای نمکی شنیدید، یا حداقل فروشگاه ها یا دستفروش های کنار خیابون رو در حال فروختن سنگ های بزرگ نمک دیدین؛ نمک انرژی های منفی محیط رو جذب میکنه و انرژی مثبت آزاد میکنه و در برخی کشورها از غارهای نمکی استفاده تجاری میکنن و بحث هایی مثل نمک درمانی رایجه. چند وقتیه فست فود نمک تو خیابون عفیف آباد افتتاح شده و لازم دیدم برای تست فست فود با بچه ها قرار بزاریم. از بیرون با نمای جالبی مواجه می شید. طراحی جالبی که اتفاقا جایزه معماری هم گرفته ! ولی این جذابیت فقط مختص بیرونه و وقتی وارد میشید با فضایی مواجه میشید که شاید زیاد مناسب فست فود نباشه. میزها توسط بلورهای نمک پوشیده شده و اگر مثل بچه های گروه کنجکاو باشید میتونید مزه شوری رو هم تست کنید!! رنگ سفید دیوارها در بعضی قسمت ها کمی کدر شده و لکه های زیادی مشخص هست که نشون دهنده دشواری تمیز کردن این نوع دیواره. آشپزخونه در انتهای سالن قرار داره و صندوق فروش هم همون قسمت واقع شده که مانیتور و سیستم صندوقداری در یک میز نمکی جاسازی شده.

فست فود نمک res2ran.com

به طبقه بالا میریم، جای دنج و آرومی هست. سرویس بهداشتی هم در همین طبقه قرار داره که جالب طراحی شده. صندلی ها مناسب نیستن و کیفیت راحتی اونها فدای طراحی عجیبشون شده. البته صندلی هایی که کنار دیوار تعبیه شدن راحتی بیشتری دارن.

 

فست فود نمک res2ran.com
منوی فست فود نمک 
 

شروع میکنیم به سفارش غذا. پیتزا یونانی، پیتزا مکزیکانا و پیتزا رست بیف. هات داگ، ساندویچ رست بیف و خورک استریپس.از سفارش تا تحویل غذا حدود 20 دقیقه طول کشید.

فست فود نمک res2ran.com

کیفیت پیتزا ها همه عالی بود. پنیر و مخلفات به نسبت درستی استفاده شده و خمیرش هم خیلی خوب بود. فست فود نمک از پیتزاهاش امتیاز بالایی رو میگیره.

فست فود نمک res2ran.com

فست فود نمک res2ran.com

فست فود نمک res2ran.com

میریم سراغ استریپس. تو منو نوشته نشده اسپایسی ولی تند هست، در کل طعم خوبی داره و به اندازه کافی پخته شده و حجم مرغ و سیب زمینی هم زیاد هست که هرچقدر هم که شکمو باشید کاملا سیر میشید. نکته منفی در رابطه با استریپس ظرفی بود که غذا در اون سرو میشه. این بشقاب پلاستیکی اصلا مناسب استریپس و مخلفات اون نیست.

فست فود نمک res2ran.com

ساندویچ هات داگ هم کاملا معمولی بود و بچه ها زیاد راضی نبودند. ساندویچ رست بیف هم خوب بود.

اگر به نمک میرید پیشنهاد ما پیتزا هست چون در مقایسه با فست فودهای هم سطح کیفیت بسیار بالایی داره.

سرویس دهی خوب بود، همچنین ما که در طبقه دوم بودیم گارسون فست فود زحمت میکشید و هر چیزی میخواستیم رو برامون میاورد. البته این سرویس دهی و سرعت تحویل غذا فقط مختص اواسط هفته هست و پنجشنبه جمعه ها اصلی تعریفی نداره. بعد از صرف غذا قرار بود ملاقاتی با مدیر فست فود داشته باشیم. علی رغم این که از قبل باهاشون هماهنگ کرده بودیم در اونجا حظور نداشتند و متاسفانه نتونسیم سئوال هامون رو از ایشون بپرسیم.فست فود نمک تجربه خوبی بود ولی کیفیت پایین راحتی میز و صندلی ها باعث شد نتونه امتیاز بالایی رو در این زمینه بگیره هرچند در زمینه غذا به خصوص پیتزا بچه های گروه امتیاز بالایی رو دادن.


و اما مجموع امتیازات گروه به فست فود نمک :

بهداشت محیط: 6.5
تغذیه و بهداشت غذا: 7
تنوع غذا: 6.5
دکوراسیون و تناسب آن با مجموعه: 5.5
سرعت تحویل غذا: 7
امکانات و تسهیلات رفاهی: 4
برخورد با مشتری: 4
کیفیت غذا: 8.5
امتیاز کلی مجموعه: 7

res2ran.com