رستوران های ایرانی

گپ تلفنی

گپ تلفنی شماره 6

گپ تلفنی,www.res2ran.com

ژیلا- 42 ساله- خانه دار- فلکه ارتش

خانواده 3 نفری

آخرین باری که به رستوران یا فست فود رفتید کی بود؟ و کجا؟ هفته پیش رفتیم فست فود نون و نمک

چرا اینجا رو انتخاب کردید؟ به خاطر اینکه نزدیک هست بهمون

چه غذایی سفارش دادید؟ پیتزا و همبر گر

کیفیت غذا و برخورد پرسنل چطور بود؟ کیفیت  خوب بود,ما داخل فست فود نرفتم غذارو گرفتن آوردیم خونه خوردیم برای همین نمیدونم برخوردشون چطور بوده.

امتیاز شما از 1 تا 10 به این فست فود؟ من کلا همبرگرش رو بیشتر دوست داشتم پیتزاش خیلی پنیر داشت من پیتزاهای کم پنیر رو بیشتر دوست دارم.من امتیاز 6 رو میدم

بهترین رستوران: شاندیز مشهد چون کیفیتش خیلی عالیه و همینطور رستوران لوتوس هتل پارس

بهترین فست فود: پیتزا متری چون هم نازکه هم پنیرش کم هست, فست فود سارا هم بد نبود

بهترین غذایی که خودتون می پزید؟

من معمولا همه غذاهام خوب میشه چون پر ملات و با کیفیت بالا درست می کنم اما شاید بهترینش ته چین مرغ باشه.

دستور پخت این غذا را میشه خلاصه بفرمایید؟

مرغ فراوان رو می گذارم بجوشه و وقتی جوشید آبش را میریزم دور و بعد با پیاز و ادویه که خودم آماده کردم و دارچین می گذارم بپزد و بعد مرغ را ریش ریش میکنیم. بعد ماست ترش,زعفران, 3تا زرده تخم مرغ را مخلوط میکنم بعد برنج را هم آبکش می کنم اما سفت تر از معمول برمی دارم. بعد همه مواد را در ظرف بزرگ میریزیم و همه را با هم مخلوط می کنیم و در ظرف مورد نظر ریخته و روی گاز می گذارم.

ته چین,www.res2ran.com


آفتاب- 53 ساله- خانه دار- پل پیرنیا

خانواده 3 نفری

چقدر از غذای بیرون استفاده می کنید؟ ما اصلا غذای بیرون نمی خوریم ,هر وقت بخوایم بریم بیرون غذا درست میکنم می بریم. اما بچه ام با دوستاش غذای بیرون می خوره مرتب.

بهترین غذایی که خودتون می پزید؟ همه غذاهایی که درست میکنم معمولا خوبه و همه دوست دارند اما بهترین فکر می کنم خورشت بادمجان

دستور پخت این غذا را میشه خلاصه بفرمایید؟

 اول بادمجانها را سرخ می کنیم و گوشت را جدا می گذاریم بپزه. بعد که بادمجانها سرخ شد آنها را در قابلمه می چینیم و گوجه فرنگی رنده شده یا حلقه حلقه می کنیم و کمی سرخ می کنیم که رنگش خوب بشه و بعد روی بادمجانها می چینیم. بعد پودر سیر و نمک و فلفل و زردچوبه را روی گوشت که گذاشتیم بپزد می ریزیم و بعد از کمی که بخار کرد گوشتها را هم به بادمجان اضافه می کنیم و زیرش را کم می کنیم تا جا بیفتد.

خورشت بادمجان,www.res2ran.com

res2ran.com