رستوران های ایرانی

رستوران گردی

گزارش رستوران گردی در رستوران گامبرون

گامبرون، تنها رستوران دریایی شیراز

رستوران گردی با رستوران گامبرون res2ran.comر

ظهر یک روز آفتابی از پاییز 1390، همه ی بچه های گروه تصمیم گرفتیم بریم رستوران گامبرون. این رستوران تنها رستوران دریایی شیراز هست که در خیابان ولیعصر قصردشت روبروی کوچه 20 واقع شده.

رستوران گردی با رستوران گامبرون res2ran.com


فضای داخلی رستوران نسبتا جالب بود که وجود یک آکواریوم از ماهی های زیبا محیط رستوران رو عوض کرده بود. بعد از اینکه میز واسه نشستن انتخاب کردیم متوجه شدیم هر کدوم از میزها یک اسم خاصی داره، دریا، صدف، هرمز و ... که اسم میز ما دریا بود.

رستوران گردی با رستوران گامبرون res2ran.com

رستوران گردی با رستوران گامبرون res2ran.com

رستوران گردی با رستوران گامبرون res2ran.com


نکته خوب دیگه ای که در زمینه اصول مشتری مداری به خوبی در این مجموعه به چشم میخورد امکان استفاده از اینترنت رایگان بود .
میزبان با آب معدنی از بچه های گروه پذیرایی کرد وجلسه با توضیحات مدیر جلسه شروع شد. بعد از توضیحات، بچه های گروه مشغول انتخاب غذای مورد نظر خودشون از منو بودن که متوجه تنوع خوب غذاهای دریایی شدیم. گارسون سفارش بچه های گروه رو گرفت و اون افرادی هم که سالاد بار میخواستند از میز اردو استفاده کردند تا غذا آماده بشه. سالاد بار هم بسیار کامل بود و پیش غذاهای متنوعی داشت.

رستوران گردی با رستوران گامبرون res2ran.com


غذاهایی که بچه های گروه سفارش داده بودن میکس دریایی، سبزی پلو با ماهی، کباب میگو و کباب بختیاری بود که من شخصا میکس دریایی و سبزی پلو با ماهی گامبرون رو پیشنهاد میکنم. (خیلی خوشمزه بود)
همه بچه های گروه از کیفیت غذاشون راضی بودن و این رستوران رو جز بهترین رستوران هایی که تا حالا رفتیم انتخاب کردن. هنگام صرف غذا موسیقی ملایمی پخش می شد که البته با وجود اینکه ملایم و خوب بود ولی با دریایی بودن رستوران همخوانی زیادی نداشت. بعد از صرف غذا مدیران گامبرون آقای چپری ها و آقای نبی زاده به جمع گروه اضافه شدن و با هم گفتگویی داشتیم.
صحبت های آقای نبی زاده از اینجا شروع شد که این رستوران از تیرماه امسال با مدیریت جدید شروع به کار کرده و با تغییراتی که در دکوراسیون داخلی، میز اردو و تعویض سر آشپز انجام دادن تونستند این رستوران رو خیلی بهتر از قبل نشون بدن.
خلاصه ای از این گفتگو:

- چرا اسم رستوران رو گامبرون انتخاب کردین؟
گامبرون در زبان پرتغالی به معنی خرچنگ است و مربوط به زمانی میشه که پرتغالی ها به جنوب ایران وارد شده بودند و بندرعباس رو اشغال کرده بودن. چون بندرعباس خرچنگ های زیادی داشت اونجا رو گامبرون می نامیدند. اینجا هم با توجه به دریایی بودن رستوران گامبرون نامیده شده.

- چرا دکوراسیون با دریایی بودن رستوران هماهنگی زیادی نداره؟
دکوراسیون فعلی تا حدودی مربوط به مدیریت قبلی می باشد که با یک سری تغییرات جزیی مثل عوض کردن تابلو ها و رنگ بندی میز و صندلی و رومیزی ها تونستیم گامبرون فعلی رو بسازیم اما با توجه به بالا بودن هزینه به این نتیجه رسیدیم که این هزینه رو با سرمایه ای که داریم صرف راه اندازی شعبه 2 این رستوران کنیم که احتمالا در سال آینده افتتاح میشه.

- چرا مدت زمان گرفتن سفارش تا تحویل غذا یه مقدار زمان میبره؟
هیچ کدوم از غذاهای منو پخته شده و آماده برای سرو نیست و برنامه به این صورت هست که مواد اولیه غذا رو آماده میکنیم و بعد با توجه به اینکه مشتری چه غذایی سفارش داده شروع به طبخ غذا میکنیم. این روش به تازه بودن و کیفیت بالای غذا اشاره داره.

بعد از اتمام پرسش و پاسخ اعضای گروه راهکارهایی رو برای زیبا تر کردن منو و عوض کردن موسیقی پیشنهاد دادن. از آقایان چپری ها و نبی زاده که با خوشرویی تمام پذیرای انتقادات و پیشنهادات بچه های گروه و میزبان چهارمین جلسه رستوران گردی ما بودن تشکر کرده و توجه شما رو به جدول امتیازات رستوران گامبرون جلب میکنیم:

(امتیاز از 10 نمره محاسبه شده است)
بهداشت شخصی و محیط: 7.68
تغذیه و رعایت نکات بهداشتی مواد غذایی: 7.86
تنوع غذا: 7.32
دکوراسیون و تناسب آن با مجموعه: 6.25
امکانات و تسهیلات رفاهی: 6.96
کیفیت غذا: 8.57
سرعت تحویل غذا: 5.18
برخورد با مشتری و اصول مشتری مداری: 7.68
امتیاز کلی به مجموعه : 7.29

برای رفتن به صفحه رستوران گامبرون اینجا کلیک کنید 

مدیر جلسه: آقای موسوی
دبیر گزارش: خانم منوچهری
عکاس: آقای خورشیدی
تدارکات: آقای راشدیان

رستوران گردی با رستوران گامبرون res2ran.com 

res2ran.com