رستوران های ایرانی

جالب و خواندنی

افتتاح KFC در ایران!

 kfc در ایران res2ran.com

(  توجه : تکذیبیه این خبر توسط کی اف سی را میتوانید در این آدرس مشاهده نمایید ) 

 

رستوران زنجیره ای KFC در حال افتتاح چندین شعبه جدید در تهران و شهرستان ها می باشد.
به همین منظور روز گذشته گردهمائی با حضور مدیران و مسئولین شرکت رستوران های زنجیره ای KFC و دیگر افراد سرشناس پایتخت در هتل استقلال پارسیان تهران برگزار گردید.

kfc  در ایران



امروزه غذاهای KFC همچنان به پیروی از الگوی بنیانگذار آن یعنی سرهنگ سندرز بر پایه مرغ کنتاکی است و کمتر کسی است که از خوردن آن لذت نبرد. دلیل اصلی شهرت و گسترش آن هم همین علاقه و دلبستگی وافر مشتریانش در سراسر دنیاست است. سرهنگ سندرز(colonel Harlan Sanders)  در سن پنج سالگی پدرش را از دست داد و به خاطر این که مادرش کار می کرد، از کودکی در خانه اشپزی می کرد .او که در کلاس هفتم از مدرسه اخراج شد شغلهایی چون کارگری، کشاورزی، کارگر راه آهن، بازاریاب بیمه، آتش نشان و راننده کشتی بخار را امتحان کرد و نهایتا به ارتش ملحق شد . 
در ۴۰ سالگی در ایستگاه راه آهن کنتاکی اولین مرغ پخت شده تحت فشار بخار را در ایستگاه راه آهن کنتاکی پخت و به مسافران فروخت. او که همیشه با یک کت و شلوار سفید ویک پاپیون مرغ می فروخت جایی برای پذیرایی از مشتریانش نداشت و در همان اطاق خودش برایشان غذا می پخت. بعدها که مرغ معروف او شهرت پیدا کرد او یک مهمان خانه کوچک خرید و کار خودش را توسعه داد. سپس وی با بستن قرارداد با رستورانهای دیگر ، مواد اولیه پخت مرغ کنتاکی خود را می داد و از سود فروش هر غذا ۵ سنت بابت نام ک اف سی دریافت می کرد. ک اف اسی امروز یکی از موفق ترین رستورانهای دنیاست که چند هزار شعبه دارد.




اما طبق اخبار غیر رسمی یک شرکت ایرانی دیگر نیز نمایندگی رستوران های بین المللی تاکو بل رو دریافت کرده و در حال تجهیز شعبه های خودشه.
با این وصف باید منتظر رقابت داغ برندهای معروف خارجی با رستوران های ایرانی باشیم و در این بین تنها مردم هستند که انتخاب میکنن!

-------------------------------------------- 

--  ارسال شده توسط mojtaba 

res2ran.com