رستوران های ایرانی

در شهر

گزارش تصویری از اولین جشنواره رستوران ها و فست فودهای شیراز

اولین جشنواره رستوران ها و فست فودهای شیراز توسط وبسایت و گروه res2ran.com در هتل چمران شیراز برگزار گردید . 

 نخستین جشنواره رستوران ها و فست فود های شیراز

بروبچه های رستوران دات کام از ساعت 15 با مدیریت و هماهنگی جناب آقای سجاد آورند ، مدیر برگزاری همایش به سرعت شروع به آماده سازی سالن نمودند .

نخستین جشنواره رستوران ها و فست فود های شیراز  

 

نخستین جشنواره رستوران ها و فست فود های شیراز  

 

نخستین جشنواره رستوران ها و فست فود های شیراز  

همچنین شرکت هایی که در بخش نمایشگاه جنبی حضور داشتند شروع به چیدمان و آماده سازی فضای نمایشگاهی خود شدند.
از ساعت 17 ، کم کم مدعویین وارد سالن شده و پذیرش شرکت کنندگان آغاز شد .


همایش از ساعت 17:45 دقیقه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سپس سرود ملی ایران آغاز شد .

پس از اون جناب آقای کورش صالحی ، ریاست اتحادیه صنف رستوران های شیراز ایراد سخنرانی نمود و در این سخنرانی به فعالیت های صنف در سال گذشته پرداخت و سپس اهمیت رسانه الکترونیک و نقش آن را در بهبود و پیشرفت صنعت کیترینگ و رستوران داری گوشزد نمود . وی با معرفی وبسایت رستوران دات کام به عنوان نمونه موفق رسانه الکترونیک و حمایت از این طرح صحبت های خود را به پایان رساند .

سپس آقای محسن منوریان ، مدیریت وبسایت رستوران دات کام به معرفی کلی وبسایت و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت این پروژه پرداخت . وی از ترجمه و تالیف کتابی در مورد مدیریت رستوران و همچنین افزودن بخش نیازمندی های وبسایت و تامین نیروی انسانی در آینده خبر داد .

سخنران بعدی همایش جناب آقای اکبر پارسیان بود که از سیستم پیامک رضایت مندی مشتری وبسایت رونمایی نمود و در مورد ایجاد رقابت سالم بین رستوران داران و امکانات جنبی این طرح برای ایشان صحبت نمود .

گروه رستوران گردی عنوان مطلب بعدی بود که توسط جناب آقای مهدی ارجمند به مدعویین معرفی شد . وی با طرح یک مثال زیبا مشتری مداری و نقش انتقاد را مهمترین عامل پیشرفت یک رستوران معرفی کرد و سپس از مدعویین خواست

در این زمان قسمت اول همایش به پایان رسید و مدعویین جهت پذیرایی و بازدید از نمایشگاه جنبی به بخش نمایشگاه مراجعه نمودند . در این نمایشگاه به غیر از رستوران.کام شرکتهای تیان گاز استیل (تولید کننده انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی ) ،شرکت رویای زیبای پارسیان ( جهت معرفی نرم افزار حسابداری و فروش پیشرفته رستورانی ) ، بانک اطلاعات شهری ، جمعیت امداد دانشجویی امام علی و شرکت صنایع لبنی رامک حضور داشتند . همچنین شرکت شیراز دینا ( نمایندگی پپسی ) نیز به عنوان حامی در این همایش حاضر بود .

در بخش دوم همایش ابتدا جناب آقای فرجادیان ریاست سابق اتحادیه صنف پیتزا و اغذیه فروشان شیراز به نمایندگی از آقای علی اکبر سلطانی ریاست اتحادیه ، ایراد سخنرانی نمود .

سپس نماینده شرکت رویای زیبای پارسیان جهت معرفی از نرم افزار رستورانی خود به روی سن آمد .

در این قسمت از برنامه ،ضمن تقدیر از مدیران اتحادیه های رستوران و فست فود ، نتیجه نظرسنجی مردمی وبسایت اعلام گردید و بنا بر این نظرسنجی برترین های سال 89 تحت عناوین زیر معرفی گردیدند :

دیپلم افتخار فست فود برتر شیراز به جناب آقای کامران شورانگیز ، مدیریت فست فود ایرانویچ اهدا گردید
تندیس برترین فست فود شیراز به جناب آقای علی فخرپور ، مدیریت فست فود صوفی باغ ناری اهدا شد
دیپلم افتخار رستوران برتر شیراز به جناب آقای کورش صالحی ، مدیریت رستوران شاطر عباس اهدا گردید .
تندیس برترین رستوران شیراز به جناب آقای اکبر زمان ثانی ، مدیریت رستوران صوفی (خیابان ستارخان ) اهدا گردید .

 

همچنین تندیس های ویژه جشنواره به انتخاب شرکت کنندگان جشنواره به رستوران شاطر عباس و فست فود جیوانی اهدا گردید .
قرعه کشی و اهدای جوایز پایان بخش نخستین جشنواره رستوران ها و فست فود های شیراز بود .

کادر اجرایی این جشنواره  هم آقایان هومن دیانتی ، سید ثمین موسوی ، عارف فارسیمدان ، محمد درویشی ، علیرضا خورشیدی ، مجتبی کریم زاده ، حسن بلانی ، سید علی تکبر حسینی و خانم ها نغمه تقوی ، پریسا دادار ، فروغ منوچهری ، اندیشه نامی ، ترانه اسلامی زاده و مریم منوریان بودند.


و بدین شکل نخستین جشنواره رستوران ها و فست فود های شیراز پایان یافت تا مقدمه ای باشد بر همایشات و جشنواره های سالانه وبسایت www.res2ran.com .

 

res2ran.com