رستوران های ایرانی

صبحانه

طرز تهیه پنکیک ساده، پنکیک بدون شیر و ماست، پنکیک شکلاتی پف دار

 پنکیک ها یکی از خوشمزه ترین میان وعده ها در کل دنیا می باشد که بیشتر در صبحانه و عصرانه سرو می شود. پنکیک ها به روش های مختلف با طعم های گوناگون در دنیا وجود دارد که از هر نوعی که باشد خوشمزه است. شما می توانید برای سرو پنکیک ها از انواع میوه ها و شیرین کننده ها استفاده کنید و با انواع میوه ها می توانید آن ها را سرو کنید. پنکیک ها در واقع یک نوع کیک پف دار ساده و بدون دردسر هستند که داخل تابه تهیه می شوند و نیازی به همزن و فر ندارید. اگر قصد شروع یک روز کاری را دارید و یا دوست دارید یک صبحانه خوشمزه و مقوی برای بچه ها تهیه کنید پنکیک ها را همیشه در ذهن داشته باشید، پنکیک ها به دلیل استفاده از مواد مقوی احساس سیر طولانی مدتی به شما می دهد. اما امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از بهترین پنکیک ها را به شما آموزش خواهیم داد که عبارت است از پنکیک، پنکیک بدون شیر، پنکیک شکلاتی را به شما یاد خواهیم داد همراه ما باشید.

پنکیک ساده : 

پنکیک ساده

پنکیک ساده یکی از انواع پنکیک ها می باشد که از ساده ترین انواع پنکیک ها می باشد که در دنیا بسیار محبوب و خوشمزه است. شما می توانید پنکیک ها را با عسل و میوه دلخواه خود سرو کنید و یا می توانید از شیره انگور انواع گاناش ها استفاده کنید. پنکیک یک نوع کیک تابه ای ساده است که نیازی به همزن ندارد. اما برای مشاهده دستور تهیه پنکیک به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه پنکیک بدون شیر

پنکیک ساده

 پنکیک بدون شیر یکی از روش های تهیه پنکیک می باشد که بسیار خوشمزه و ساده است و برای کسانی که به شیر حساسیت دارند گزینه بسیار خوبی است. در این رسپی از آب استفاده شده است و بافت بسیار نرم و پنیه ای دارد. شما می توانید پنکیک بدون شیر داخل تابه نچسب استفاده کنید و اصلا نیازی نیست خیلی تابه را چرب کنید. اما برای مشاده دستور تهیه پنکیک بدون شیر به سایت پارسی دی مراجعه کنید. 

 

پنکیک شکلاتی

پنکیک ساده

پنکیک شکلاتی یکی از انواع پنکیک ها می باشد که برای کسانی که طعم و مزه شکلاتی را دوست دارند. شما می توانید این پنکیک را با گاناش شکلاتی یا سس شکلاتی مخصوص سرو کنید. مواد اولیه این پنکیک بسیار در دسترس است و می توانید برای دورهمی و یک عصرانه خوشمزه با موز آن را سرو کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه پنکیک شکلاتی به سایت آلامتو مراجعه کنید. 

 

res2ran.com