رستوران های ایرانی

جالب و خواندنی

رستوران آدم خواران در برلین

رستوران آدم خواران - res2ran.com

 یک رستوران معروف به «آدم خوارها» در برلین در وب سایت خود اعلام کرد که برای راه اندازی منوی غذاهایش نیاز به قسمت هایی از بدن انسان دارد.

در گزارش رسانه های دولتی آلمان آمده است که محل این رستوران هنوز مشخص نشده است، اما صاحبان آن در وب سایت خود از تمامی کسانی که خواهان عضویت در این رستوران هستند، درخواست کردند تا با پر کردن فرم مخصوص اعضای بدنشان را هر چه باشد، اهدا کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تلگراف، این رستوران به شدت مورد انتقاد دولت این کشور قرار گرفته است، اما صاحبان این رستوران در بیانیه ای در وب سایت خود یادآور شدند که این محل را برای دوستداران آدم خواری که منتصب به قبیله برزیلی «واری کاکا» است، راه اندازی می کنند.
«میشاییل براون» نایب رییس حزب دموکرات مسیحی برلین در مصاحبه ای با روزنامه «بیلد» خاطرنشان کرد: من تاکنون پیام های الکترونیکی فراوانی در رابطه با این رستوران عجیب دریافت کردم. ابتدا تصور می کردم که این موضوع یک شوخی است، اما این محل یک منطقه نفرین شده است.
وی افزود: البته آدم خواری در برلین تاریخچه ای طولانی دارد؛ به طوری که در سال 2006 میلادی یک مرد ساکن این شهر با کشتن دوست خود به صورت داوطلبانه از بدن او برای ماه ها برای خود غذا تهیه می کرد تا این که دستگیر شده و به حبس ابد محکوم شد.

 

 

res2ran.com